خبرهای داغ:
سرگرد حیدری درمراسم اعزام نمادین رزمندگان دفاع مقدس بیان داشت: ملت ایران باید نسبت به تهاجمات فرهنگی و رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۱۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز ، مراسم اعزام نمادین رزمندگان جبهه ها با ثبت نام نمادین و تدارک لباس های رزمی به علاقمندان و داوطلبان بسیجی برای حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل از مسجد رسول اکرم (ص) شهرالوند با حضور حجة الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز، علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) و مدیران و اعضای شورای شهر الوند برگزار شد.

سپس بسیجیان و رزمندگان پیشکسوتی که با حضور پرشور خود در این مراسم حال و هوای جبهه های نبرد حق علیه باطل را دوباره زنده کرده بودند با طی مسیری از  مسجد رسول اکرم (ص) و مرکز شهر ،  مزار شهدای گمنام در میدان لاله و خیابان امام خمینی (10 متری ) و  خیابان شهید بهشتی به سمت گلزار شهدای شهر الوند رسیدند .

کاروان نمادین اعزام رزمندگان به جبهه  که باهمراهی و حضور  پرشکوه مردم در طی مسیر همراه شده بود ، رفته رفته با رسیدن به گلزار شهدای الوند و پیوستن  تعدا بیشتری از دلدادگان به فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس شکوه مقتدرانه ای یافت و یادآور روزهای پرشور و معنوی روزهای مقاومت وایستادگی دفاع مقدس را برای ریش سفیدان شهر الوند زنده می کرد.

این مراسم با حضور کاروان اعزامی رزمندگان در گلزار شهدای الوند و عرض ارادات به مقام شامخ شهدا و  زمزمه فاتحه به روح بزرگ امام وشهدا و مداحی ذاکرین اهل بیت در روز شهادت امام جواد (ع)  و رژه میدانی  رزمندگان و رزه موتوی بسیجیان گردان های عاشورا در سطح خیابان های مناطق مختلف شهر الوند به پایان رسید.

سرگرد علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهارداشت: حضور دوباره  مقتدرانه و با شکوه رزمندگان پیشکسوت و مردم بسیجی و انقلابی در این مراسم نشانه عظمت فرهنگ دفاع مقدس و تعظیم شعائر الهی 8 سال دفاع مقدس است که مجددا یاد آور روزهای رشادت و  ایستادگی بود .

 و ی تاکید کرد: اینکه ما بتوانیم با حضور پرشور خود در مراسمات یادواره شهدا و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا قدمی را برداریم  قدم در مسیری ارزشمند و متعالی  گذاشته ایم که راه اثار ، شهادت وفداکاری است.

وی همچنین در سخنانی نسبت به هوشیاری مردم در برابر تهاجمات فرهنگی و رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی در ماهواره ها در جهت فروپاشی اعتقادات ایمانی و فرهنگ انقلابی مردم بسیجی و شهید پرور  کشور هشدار دادند .

 واکنش مردم شهر الوند پس از تماشای اقتدار و قدرت بسجیان علاوه بر احیای دوباره  یاد وخاطره شهدا در میان مردم  ، حضور پرشور آنان در همراهی رزمندگان وبسیجیان  در مراسم اعزام نمادین به حبهه های نبرد حق علیه باطل بی نظیر بود که نشانه دلدادگی مردم انقلابی شهر الوند به ارزشهای انقلاب اسلامی است .

3002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها