مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شرایط کنونی جامعه نسبت به سال های گذشته فرق کرده و حتی تهدیدها در آن زمان به عنوان تهاجم سخت مطرح بود و الان بحث جنگ نرم مطرح است.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۴۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

سرهنگ دوم پاسدار ایرج نقی پور، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل گفت: وظیفه ای که ما نسل اول دومی ها نسبت به نسل های بعدی داریم این است که ایثار و از جان گذشتگی آن دوران را به این نسل منتقل کنیم آن زمانی که مرد از نامرد شناخته شد و انشاالله بتوانیم با برگزاری چنین نمایشگاه هایی گوشه ای از زحمات آن عزیزان را نشان دهیم.

نقی پور بحث جنگ نرم را تهدید جوانان دانست و افزود: ما در حال حاضر 24 حوزه بسیج دانش آموزی داریم و شرایط کنونی جامعه نسبت به سال های گذشته فرق کرده و حتی تهدیدها در آن زمان به عنوان تهاجم سخت مطرح بود و الان بحث جنگ نرم مطرح است و دشمن خودش را دوست معرفی می کند ولی با پیاده کردن انواع برنامه های مختلف در بازی ها، شبکه های اجتماعی و ... قصد تخریب افکار جوانان را دارند از این رو ما غرفه هایی را ایجاد کردیم و هدفمان کمک به جوانان است، ما نمی گوییم دانش آموزان ما باید از فناوری دور باشند ولی باید خطرات آن ها را بدانند و قصدمان نشان دادن تاثیرات مخرب آنهاست.

وی در ادامه گفت: وسایل ارتباطی و آثار مخربشان بیشتر در سنین راهنمایی هست، خردسالان و دانش آموزان مقطع ابتدایی زیاد درگیر این مسائل نیستند و ما غرفه ای دیگر مخصوص این سنین در نظر گرفته ایم که کودکان هر چه در مورد دفاع مقدس می دانند یا در نمایشگاه دیده اند را به وسیله نقاشی نشان دهند و در آخر هدایایی به آثار برگزیده آن ها اهدا خواهیم کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: طبق هماهنگی که با آموزش و پرورش داشته ایم مقرر شده روزانه تعداد کثیری از دانش آموزان نواحی 1و2 و حتی هیر به صورت منظم و مرتب از نمایشگاه بازدید کنند و چیزهایی که ممکن است نتوان در کلاس درس به آن اشاره کرد را در اینجا به عینه ببینند.

ارسال نظرات