خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نمایشگاه بزرگ یاد یاران در زنده نگه‌داشتن حماسه‌های دفاع مقدس گام برداشته است و پرداختن به دفاع مقدس و بازآفرینی رشادت‌های آن در فرهنگ قرآنی جامعه اسلامی ریشه دارد.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۴۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس دانشی در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با بیان اینکه استمرار برنامه‌های فرهنگی برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس یکی از نیازهای جامعه اسلامی است اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ یاد یاران در زنده نگه‌داشتن حماسه‌های دفاع مقدس گام برداشته است و پرداختن به دفاع مقدس و بازآفرینی رشادت‌های آن در فرهنگ قرآنی جامعه اسلامی ریشه دارد.

وی زنده‌ نگه‌داشتن فرهنگ دفاع مقدس را وظیفه انقلابی مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: برای استمرار نهضت اسلامی نیازمند سلحشوری‌ها و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس هستیم این دفاع حیثیت نظام اسلامی است که عظمت انقلاب را رقم می‌زند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: آسیب‌ناپذیری ایران اسلامی و امنیت آن در میان جزیره پر آشوب منطقه وام‌دار دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان جنگ تحمیلی است و فعالیت‌های تبلیغاتی می‌تواند این حماسه را برای نسل‌های کنونی جامعه روایت کند.

وی با اشاره به اینکه سبک گرامیداشت با شکوه دفاع مقدس در هیچ کشوری برای یادآوری حماسه نیروهای جنگی دیده نمی‌شود مطرح کرد: سپاه استان قم بستر یادآوری دفاع مقدس را با حضور یادگاران جنگ تحمیلی فراهم کرده است.

دانشی به حضور 15 هزار نفر از شهروندان قمی در هر شب از برگزاری نمایشگاه یاد یاران اشاره کرد و افزود: حضور اقشار و سنین مختلف در این نمایشگاه به این فعالیت فرهنگی شکل مردمی داده و این اقدام قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم از جذابیت‌های مختلفی برخوردار است گفت: این نمایشگاه روایت‌گر حماسه‌های دوران دفاع مقدس و تابلو زیبایی از رشادت‌ها را به نمایش گذاشته است.



ارسال نظرات