خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) قزوین:

هدف جنگ نرم از پای درآوردن اندیشه و تفکر جامعه می باشد

فرمانده تیپ 82 سپاه قزوین عنوان کرد: هدف از جنگ نرم که در پی از پای درآوردن اندیشه و تفکر جامعه می باشد تا حلقه های فکری و فرهنگی را سست کند.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۵۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، با بیان اینکه رشادت و ایثارگری های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس برای جوانان باید به خوبی باز گو شود، اظهار کرد: جوانان ما باید دوران دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهند و به اتفاقات گذشته بنگرند تا بدانند مملکت به سادگی به دست نیامده و روحیه مقاومتی و دفاعی خود را تقویت کنند تا همانند نسل گذشته از کشور خود دفاع کنند.

وی با بیان اینکه جوانان باید با هم متحد و هم دل باشند افزود: در زمان جنگ که دشمن حضور فیزیکی داشت رزمندگان ما شاید افکار متفاوتی داشتند ولی با این وجود یک پارچگی در بین آن ها وجود داشت و با هم متحد بودند.

آذربایجانی درهمین خصوص ادامه داد: الان که ما درجنگ نرم حضور داریم حضور دشمن بصورت فیزیکی نیست ولی به صورت جدی و شدید تر عمل می کند.

این مسئول بیان داشت: هدف از جنگ نرم که در پی از پای درآوردن اندیشه و تفکر جامعه می باشد تا حلقه های فکری و فرهنگی را سست کند و با بمباران خبری و تبلیغاتی در نظام سیاسی اجتماعی حاکم تزلزل و بی ثباتی تزریق کند.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) ادامه داد: دشمنان قسم خورده این آب و خاک که دست پلیدشان از منابع این مملکت بریده شده است می خواهند جامعه را به بن بست کشیده تا از این رهگذر به اهداف شوم خود  برسند.

وی تصریح کرد: جنگ نرم در برابر جنگ سخت در حقیقت شامل هر گونه اقدام روانی و تبلیغات رسانه ایی که جامعه، گروه و یا گروه های هدف را نشانه می گرد و بدون جنگ و یا درگیری نظامی و گشوده شدن آتش ، رقیب را به انفعال یا شکست وا میدارد.

آذربایجانی با بیان اینکه ما به پیروزی رسیدیم چون به اهداف خود دست یافتیم، گفت: دشمن با این همه اداعا که داشت نتواست خاک ایران را تصرف کند و شکست خورد .

این مسئول با بیا اینکه ما تابع ولایت و رهبری هستیم عنوان کرد: مشکلات زیادی در آن زمان بود، جمع آوری نیروهای شیمیایی نیز بسیار سخت بود معمار کبیر انقلاب تصمیم به امضا قطع نامه 598 در اوج قدرت و اقتدار گرفتند زیرا تمام خواسته ای ایران در آن قید شده بود.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار