یادواره شهدای شهر توپ آغاج در مسجد صاحب‌الزمان این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۷۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسگری عصر روز گذشته در یادواره پنج شهید والامقام شهر توپ آغاج که در مسجد صاحب‌الزمان این شهر برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 450 شهید والامقام شهرستان بیجارف اظهار کرد: به برکت خون شهدا است که امروز بر افتخارات و اقتدار ایران اسلامی روز به روز افزوده می‌شود.

این مسئول بر الگو قرار دادن آرمان‌ها و اهداف شهدا و ادامه راه آن والامقامان در جامعه تأکید کرد و گفت: دشمنان ایران از ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی و شهادت در میان مردم به ویژه جوانان در هراس است.

جانشین فرمانده سپاه بیجار در ادامه به ارادت و ایمان راسخ شهدای ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این ایمان راسخ شهدا بود که موجب پیروزی ایران اسلامی و شکست رژیم بعثی عراق شد.

عسگری با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی یکی از قدرت‌های موشکی جهان است، تصریح کرد: دشمنان اکنون به توان موشکی و قدرت ما در این زمینه اذعان دارند و تمام این اقتدار از برکت خون و استقامت و پایداری و ایثار شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی ضمن تاکید بر تکریم خانواده‌های شهدا توسط مردم و مسئولان، گفت: پدران و مادران شهدا بودند که با صبر و از خود گذشتگی فرزندان خود را به جبه نبرد حق علیه باطل فرستادند تا در برابر دشمن ایستاده و عزت ایران را به ارمغان آورند.

وی عنوان کرد: خانواده شهدا پیام‌رسان رسالت شهدا هستند و تکریم آنان بر ما واجب و امری ضروری است.

حکمت حکیمی‌فر امام جمعه توچ آغاج نیز در یادوارهشهدای شهر توپ آغاج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت درگذشت جمع کثیری از هموطنان و حاجیان بیت‌الله الحرام در حادثه رمی جمرات، اظهار کرد: این حادثه یکی از بی‌سابقه‌ترین فجایع تاریخ است.

وی در ادامه عنوان کرد: حفظ و پاسداشت دفاع مقدس، حفظ گنجینه‌ای است و باید به نسل‌های آینده معرفیشود و این دوران طلایی از تاریخ ایران اسلامی نباید هیچگاه به دست فراموشی سپرده شود.

وی با بیان اینکهاهداف والایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از روحیه قدسی نشات گرفته است، گفت: رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس فرمان‌بردار امام راحل برای حفظ و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی بودند.

امام جمعه توپ آغاج ادامه داد: تأسی به هویت هشت سال دفاع مقدس و ایثار و رشادت‌های جانبازان و شهدا و آزادگان و استقامت خانواده‌های شهدا موجب اقتدار ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌های دنیای شرق و غرب است.

حکیمی‌فر برگزاری یادواره‌های شهدا را کار فرهنگی بزرگی برای نسل چهارم و آشنایی آنان با دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و بر ترویج این فرهنگ ناب تأکید کرد.

ارسال نظرات