فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) اردبیل خبر داد:
فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اواخر این هفته رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر در ۸ شهر استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۹۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سپاه اردبیل ، سردار فرهنگ مستعد حصاری  از برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان اردبیل در قالب گردان های بیت المقدس و کوثر با نام ثامن الائمه در استان اردبیل خبر داد و گفت: این رزمایش دو روزه در 8 شهرستان اردبیل، مشگین شهر ، خلخال، پارس آباد، بیله سوار، گرمی، کوثر و در ناحیه عشایری اصلاندوز اواخر این هفته در روزهای 20 و 21 شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
 
وی گفت: رزمایش ثامن الائمه با هدف توانمند سازی و کسب آمادگی لازم نیروهای بسیجی در قالب سازمان منسجم گردان های بیت المقدس و کوثر برای مقابله با تهدیدات دشمنان انجام خواهد شد که در این رزمایش بسیجیان تاکتیک های مختلف از جمله تاکتیک دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی ها داخلی ، بهره گیری از پدافند غیر عامل، بخش امدادو نجات و تکنیک مقابله با هلیبرد دشمن و همچنین بازآموزی تمرینات گذشته و توضیحات کافی در این زمینه را تمرین خواهند کرد.
 
فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) اردبیل تصریح کرد: گردان کوثر خواهران در بخش مرکز استان در رزمایش ثامن الائمه و بیشتر در بخش امدادو نجات شرکت خواهد کرد.
 
به گفته مستعد برای مقابله با توطئه های متعدد دشمنان باید بسیجیان ما امروز در نقطه اوج آرامش آموزش و توان بالای رزمی قرار داشته باشند تا با الهام از آموزه های دینی و اسلامی در مقابل تهدیدهای متعدد دشمنان پیروز میدان باشند.
 
 
 
گسترش فرهنگ ذلت در بین جوامع اسلامی توطئه جدید دنیای استکبار است
 
فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) اردبیل دفاع جانانه مردم غزه در مقابل رژیم کودک کش صهیونیست را نمونه ای دیگر از پیروزی عزتمندانه در مقابل استکبار جهانی دانست و گفت: این پیروزی جز با عنایت پرودگار وحمایت مردم غزه از  مقاومت حاصل نمی شد البته این پیروزی نشات گرفته از مقاومت مردمی 8 ساله ملت ایران درجنگ تحمیلی مقابل دنیای استکبار بود.
 
وی ادامه داد: پیروزی جبهه مقاومت در مقابل دنیای استکبار یک پیام بزرگ برای تمام امت جهان اسلام داشت اینکه وحدت تنها راه مقابله با دشمنان اسلام است.
 
مستعد حصاری تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان وحدت اسلام را نشانه گرفته اند باید با تمام توان آماده مقابله با توطئه های دشمنان باشیم.
 
 
 
نیروهای بسیجی آماده مقابله با هر تهدیدی هستند
 
این مسئول با اشاره  به توان مضاعف بسیجیان در دفع تهدیدها و خنثی کردن توطئه های متعدد یادآور شد: نیروهای بسیجی با آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه فتنه و خباثت دشمن در صحنه هستند و هیچ وقت اجازه نمی دهند نقشه شوم استکبار در گسترش فرهنگ ذلالت در جوامع اسلامی عملی شود.
 
فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) اردبیل تصریح کرد: گروهای تکفیری که خود دست نشانده جهان استکبار هستند تلاش می کنند به نام جهاد  چهره اسلام را مخدوش جلوه دهند تا همه را نسبت به دین و مکتب اسلام بد بین کرده و نقشه اسکتباری خود را پیاده کنند که قطعا تلاش دشمن در گسترش فرهنگ ذلت به شکست منجر می شود چرا که مرام و ایده ما اباعبدالله الحسین(ع) است که همراه هیهات من الذّله را شعار خود سر داده است.
 
 وی با اشاره به روحیه شهادت طلبی بسیجیان و آمادگی داوطلبانه آن ها  در مقالبه با استکبار جهانی گفت: ما امروز در قالب مساجد محلات و پایگاه های منطقه ای سعی در سازماندهی و جذب جوانان به تشکیلات بسیج داریم که بخش آموزشی آن در قالب حلقه های تربیتی صالحین با طرح مباحث دینی، اخلاقی و معرفتی شکل گرفته است و برای افزایش توان رزمی هم  این بسیجیان در قالب های منسجم آموزش می بینند.
 
مستعد حصاری  رویکرد فرهنگی و دفاعی بسیج را یک رویکرد عقلانی و منطقی دانست و خاطر نشان کرد : بسیج امروز در لایه های مختلف از جمله توان دفاعی، رزمی و صلابت فرهنگی و حتی سازندگی حضوری فعال دارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات