فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز جناب سرهنگ حسن صفدری در جمع بسیجیان سپاه ناحیه امامت تبریز در رزمایش الی بیت المقدس گردانهای واکنش سریع بسیج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) مبنی بر اینکه نظام سلطه دو هدف ایجاد اختلاف و نفوذ را در ایران دنبال می کند تصریح کرد : در مقابل اهداف دنیای استکبار باید دانست که بسیج نیز دو پایه دارد
کد خبر: ۸۵۷۴۸۱۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز جناب سرهنگ حسن صفدری در جمع بسیجیان سپاه ناحیه امامت تبریز در رزمایش الی بیت المقدس گردانهای واکنش سریع بسیج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) مبنی بر اینکه نظام سلطه دو هدف ایجاد اختلاف و نفوذ را در ایران دنبال می کند تصریح کرد : در مقابل اهداف دنیای استکبار باید دانست که بسیج نیز دو پایه دارد : بصیرت و احساس تکلیف. روحیه ی ما باید روحیه شهادت طلبی و ولایت مداری باشد تا بتوانیم همچون شهدا که با دست خالی تا آخرین نفس در برابر کل استکیار جهانی ایستادند، با بصیرت و احساس تکلیف، مقاومت و ایستادگی کنیم.
 
 
۱
 
حسن صفدری با بیان اینکه جایگاه انقلاب ادامه نهضت عاشورا، جایگاه امام و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مقام امامت و ولایت، شهدا، شهدای کربلا است، افزود : شما بسیجیان عزیز نقش علمداری علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) را در انقلاب دارید. حضور ما و شما بسیجیان دلاور در این رزمایش تجدید میثاق است با آرمانهای شهدا و راه آنها و وصل کردن خون پاک شهیدان به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) با تحویل پرچم انقلاب به منجی عالم بشریت حضرت بقیت الله الاعظم (عج). بسیج باید با شعار رهسپاریم با ولایت تا شهادت و تا زنده ایم رزمنده ایم این راه را ادامه دهد و در این را ثابت قدم باشد.

ارسال نظرات