خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه طبس در مراسم یادبود جان باختگان حادثه منا:
حجت الاسلام علی میثاقی استاد حوزه علمیه طبس گفت: دو بال فساد درعالم صهیونیست و وهابیت هستند که در هر فتنه ای رد پای آنها را پیدا می کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۴۸۳۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی در مناسک حج امسال در اثر ازدحام جمعیت در یکی از ورودی‌های رمی‌جمرات در منا بیش از سه هزار مسلمان کشته و زخمی شدند.

بر اساس آخرین آماراعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت کشورمان در این حادثه ۱۶۷ زائران ایرانی کشته، ۱۰۴ مجروح و ۳۰۴ زائر مفقود شده‌اند.

حجت الاسلام علی میثاقی استاد حوزه در مراسم یادبود جان باختگان حادثه منا در مسجد صاحب‌الزمان(عج) طبس گفت: اساس فتنه در جهان اسلام در دنیای امروز وهابیت است و دو بال فساد درعالم صهیونیست و وهابیت هستند که در هر فتنه ای رد پای آنها را پیدا می کنیم.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در سرزمین و روزی اتفاق افتاد که حتی حیوانات و حشرات هم در آن امنیت دارند عنوان کرد : آل سعود فاقد مدیریت اجرایی هست و لیاقت کافی برای خادم الحرمین را ندارند.

میثاقی افزود: باید جامعه اسلامی به پا خیزد و از این حوادث جلوگیری کند و امیدواریم روزی مدینه و مکه از غربت بیرون آید و به دست صاحب اصلی آن برسد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها