پدیده انقلاب اسلامی همچون ظهور بعثت خاتم انبیاء چون نوری درخشید واستکبار جهانی که منافع خود را به واسطه ظهور چنین انقلابی در خطر می دیدند باانواع توطئه ها به مقابله با این نظام برآمد و صدام را وادار به تجاوز به کشورمان کرد.
کد خبر: ۸۵۷۴۸۵۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷



خبرگزاری بسیج مازندران، آیت ا.. معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این برنامه ضمن گرامیداشت یادوخاطره همه شهدا و رزمندگان وایثارگران گفت : ملت بزرگ ایران همه ساله با استفاده ازاین فرصت، باید در این ایام بازخوانی داشته باشد، پدیده انقلاب اسلامی همچون ظهور بعثت خاتم انبیاء در جامعه دینی چون نوری درخشید واستکبار جهانی که منافع خود را به واسطه ظهور چنین انقلابی در سایه رهبری وهدایت عبد صالح خدا امام راحل در منطقه خاورمیانه در خطر می دیدند به مقابله با این نظام نوپا برخواستند وانواع توطئه ها را به کار بستند ودر نهایت صدام افلقی را وادار به تجاوز به کشورمان کردند.

امام جمعه شهرستان قائم شهر در ادامه افزود : 31شهریورآغاز جنگ تحمیلی بود اما امروز وبرای همیشه این ملت بزرگ از آن دفاع مقدس که با دستان خالی اما با عزم واراده الهی ایستادند ومقاومت کردند افتخار دارد و دشمن را از اهداف خود مایوس کردند ولی در مقابل مردم عراق سخت در انفعال قرار دارند.

وی در ادامه سرکوب یا به سازش کشاندن ملت ایران را از اهداف استکبار جهانی بیان کرد واذعان نمود : به فضل الهی ودر سایه آن مقاومت ،ملت ایران بهتر از گذشته سر برآورد واقتدار و سربلندی وعزت امروز،نتیجه آن حماسه آفرینیهاا ست واین افتخار را نسل حاضر وآینده برای خود افتخار دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در خاتمه گفت : برگزاری این رژه حماسی در اولین روز از هفته دفاع مقدس مظهر اقتدار وقدرت این نظام است ودشمنان بایدبدانند که این ملت هیچگاه شکست را تحمل نخواهد کرد وهمواره برای رسیدن به قله های عظمت آمادگی دارد وپیش می رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها