شاه‌کار جدید ارگان مطبوعاتی دولت اعتدال:
روزنامه دولتی «ایران» که مواضع دولت را تبیین می‌کند دشمنان اسلام و قرآن و تفاله‌های مرتد جبهه‌ی به اصلاح ملی را عامل سربلندی ایران خواند!
کد خبر: ۸۵۷۴۸۹۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

روزنامه ایران در تاریخ 6مهرماه 94 در صفحه 24 خود در بخش شعر اعلام کرد: آیین رونمایی از کتاب «درد آشنا» مجموعه غزلیات ادیب برومند، شاعر ملی، پنجشنبه نهم مهرماه برگزار می‌شود.
ایران مدعی شده که ادیب برومند بیش از 60 سال در راه سربلندی ایران و ضدیت با استبداد و استعمار کوشیده و بیشترین قسمت اشعارش ملی و میهنی است .
ادیب برومند در سال ۱۳۳۹ جزء بنیان گذاران جبهه ملی دوم بود و تا زمان انحلال آن عضو شورای مرکزی جبهه ملی ایران محسوب می‌گردید.او همچنین منشی اوّل کنگره جبهه ملی در سال ۱۳۴۱ به ریاست الله‌یار صالح (بهایی و ماسون سرشناس) بود و به همراه کاظم حسیبی تنها کسانی محسوب می‌شدند که پس از استعفای اعضای شورای مرکزی جبهه ملی دوم از سمت خود استعفا ندادند. ادیب برومند در سال ۱۳۵۶ نیز با شروع فعالیت جبهه ملی چهارم به عنوان عضو شورای مرکزی جبهه ملی ایران فعالیت بسیاری انجام داده است.
او همچنین پس از انقلاب به همراه کریم سنجابی، اصغر پارسا، علی اردلان و یوسف جلالی موسوی به عنوان اعضای هیأت رهبری جبهه ملی ایران انتخاب شدند. ادیب برومند بنیانگذار جبهه ملی پنجم در سال ۱۳۷۳ است و سالهاست که ریاست شورای مرکزی و هیأت رهبری جبهه ملی ایران را بر عهده دارد. طولانی ترین دوره فعالیت این سازمان در زمان رهبری ادیب برومند امکان‌پذیر شده‌است.
گفتنی است جبهه ملی که رویکردی لیبرال داشت در مقابل لایحه قصاص که برآمده از نص قطعی قرآن و شریعت بود، ایستاد و مردم را دعوت به راهپیمایی علیه قرآن کریم کرد! امام خمینی در واکنش به این فعالیت‌ها که در واقع قیام در مقابل قرآن دانسته می‌شد، موضع شدیدی گرفتند و «ارتداد» جبهه ملی را اعلام کردند تا این جبهه برای همیشه با حضور مردم در خیابان‌ها از صحنه سیاسی کشور حذف شود.
اکنون روزنامه دولتی ایران که مواضع دولت را تبیین می‌کند ترجمان جدیدی از اعتدال را به میان کشیده که در آن دشمنان اسلام و قرآن و تفاله‌های مرتد جبهه‌ی به اصلاح ملی، مبدل به عوامل سربلندی ایران می‌شوند!!!
گفتنی است رهبر انقلاب در آخرین سخنان خود شدیدا نسبت به نفوذ دشمنان اسلام و انقلاب اظهار نگزانی فرمودند.

ارسال نظرات