معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان خبر داد:

تمهید مقدمات لازم برای انتقال جان باختگان حادثه منا به استان

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان از تشکیل ستاد رسیدگی به حادثه‌دیدگان و جان باختگان حادثه منا در گیلان خبر داد و گفت: شده این ستاد در راستای کاهش آلام حادثه‌دیدگان و مشخص شدن زمان انتقال کشته‌شدگان به گیلان و وضعیت مفقودین تمام اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۷۴۸۹۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج از گيلان،محمد احمدی‌پور، در دومین نشست ستاد پیگیری و هماهنگی فاجعه‌ منا که صبح امروز در استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به احتمال آغاز انتقال پیکر کشته ‌شدگان کشورمان از فردا گفت: در صورتی‌ که در این پرواز پیکر کشته‌شدگان مربوط به کاروان گیلان نیز باشد، تمهیدات لازم برای انتقال آنان انجام شده است  .

وی افزود: مراکز درمانی گیلان نیز برای مداوای مصدومان و مجروحان احتمالی آمادگی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه چشم‌انتظاری خانواده‌های داغدار حادثه‌دیده بر تلخی این حادثه‌ دردناک می‌افزاید، گفت: ستاد تشکیل شده در گیلان در راستای کاهش آلام حادثه‌دیدگان و مشخص شدن زمان انتقال کشته‌شدگان به گیلان و وضعیت مفقودین تمام اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

احمدی‌پور به سرکشی دکتر نجفی از خانواده قربانیان فاجعه‌ منا در لنگرود و رودسر اشاره کرد و گفت: فرمانداران نیز به صورت مسمتر، ضمن سرکشی و دلجویی، آخرین وضعیت اقدامات انجام شده درخصوص قربانیان این حادثه را به اطلاع خانواده‌های آنان در شهرستان‌ها می‌رسانند.

وی همچنین با مهم خواندن اطلاع‌رسانی دقیق و غیر شتاب‌زده گفت: برهمین اساس و برای حفظ آرامش خانواده‌های داغدار، اطلاع‌رسانی‌های انجام شده از آمار کشته شدگان در استان، فقط از سوی سازمان حج و زیارت انجام می‌پذیرد.

گفتنی است؛ در این نشست، جانشین سازمان حج و زیارت گیلان در مورد آخرین وضعیت حجاج استان در عربستان گزارش داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار