خبرهای داغ:
توسط غرفه حمایت از مخترعین و مبتکرین نمایشگاه یاد یاران انجام می‌شود ؛
مسئول مخترعین و مبتکرین معاونت علمی و پژوهشی سپاه استان قم گفت: دستگاه «مدیریت مصرف هوشمند» با کاربرد کاهش 30 درصدی مصرف برق دستاورد محمد اخترشناس یکی از بسیجیان و جانبازان قمی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس برای بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۹۰۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
عباس تهوری در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با بیان اینکه معاونت علمی و پژوهشی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با ارائه تجهیزات کارگاهی و پرداخت‌های مادی از مخترعین و مبتکرین حمایت می‌کند تصریح کرد: تا کنون این معاونت با استفاده از ظرفیت‌های خود توانسته در تکمیل بسیاری از پروژه‌های علمی بسیجیان مشارکت داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه داشتن روحیه بسیجی یکی از نیازهای اتمام پروژه‌های عملی است تصریح کرد: دستگاه مدیریت مصرف هوشمند با کاربرد کاهش 30 درصدی مصرف برق دستاورد محمد اخترشناس یکی از بسیجیان و جانبازان قمی به همراه اختراعات دیگر بسیجیان در نمایشگاه هفته دفاع مقدس برای بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

مسئول مخترعین و مبتکرین معاونت علمی و پژوهشی سپاه استان قم با اشاره به اجرای آزمایش‌های علمی در غرفه این معاونت در نمایشگاه یاد یاران عنوان کرد: مدیران کارخانه‌ها، شرکت‌ها و نهادها می‌توانند با حضور در این غرفه از جزییات بیشتر دستگاه مذکور آگاه شده و نسبت به خرید آن اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانان می‌توانند با حضور در این غرفه با کلیات علم رباتیک آشنا و پاسخ سوالات خود را برای ورود به این عرصه از کارشناسان معاونت علمی و پژوهشی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) جویا شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها