سردار استاد حسینی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دادگستری استان البرز؛
فرمانده سپاه استان البرزگفت: دشمن در فتنه 88 و اکنون در سوریه و لبنان هم به جایی نرسیده و امروز یک عقبگرد دارد؛ آمریکا در هیچ طرح استراتژیک ضد ایرانی در منطقه موفق نشده و شکست خورده است.
کد خبر: ۸۵۷۴۹۰۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
امریکا در طرح استراتژیک ضد ایرانی شکست خورده است/ ذلت امریکا از برکات دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در ششمین روز این هفته در دادگستری کل استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: عید قربان را حاکمان بی لیاقت آل سعود تبدیل به عزا کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون و در طول سال‌هایی که از عمر انقلاب می‌گذرد رژیم آل سعود در کنار دشمنان ما قرار داشته، گفت: در دفاع مقدس، خون جوانان ایرانی قربانی دلارهای نفتی سران سعودی شد و اکنون نیز سران آل سعود در جنایات یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و بحرین شریک هستند.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه مسئولان کشور ما و جهان اسلام باید تولیت حرمین شرفین را از آل سعود بگیرند گفت: امیدواریم روزی برسد که اداره حرمین شریفین از دست آل سعود خارج بشود.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، گفت: یکی از برکات دفاع مقدس به خاک ذلت نشاندن آمریکا  بود این کشور در جنگ تحمیلی وارد درگیری مستقیم با کشور ما شد و به کمک صدام آمد ولی با این همه پس از 8 سال یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: دشمن در فتنه 88 و اکنون در سوریه و لبنان هم به جایی نرسیده و امروز یک عقبگرد دارد؛ آمریکا در هیچ طرح استراتژیک ضد ایرانی در منطقه موفق نشده و شکست خورده است.

وی اضافه کرد: معادله بازدارندگی را تغییر داده‌ایم، مرزهای دفاعی ما اکنون فراتر از مرزهای کشورمان است و دشمنان اکنون در سوریه و یمن وارد جنگ نیابتی شده‌اند.

سردار استاد حسینی با اشاره به اینکه همه این موفقیت‌ها مرهون تدبیر و توکل مردم و مدیریت مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: امروز به برکت دفاع مقدس است که مقتدرانه در مقابل قدرت‌های جهانی می‌ایستیم، دستاوردهای موشکی و تکنولوژیکی نیز مدیون این فداکاری شهداست.

وی ادامه داد: اینکه رهبری مطرح کردند اگر آمریکا خطایی کند نقاط استراتژیک آمریکا در منطقه را با خاک یکسان خواهیم کرد یک شعار نبود بلکه یک واقعیت است برای اینکه ما قدرت اول موشکی منطقه هستیم.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه در زمینه پهپاد نیز جزو سه کشور اول دنیا هستیم گفت: اگر آمریکایی‌ها بخواهند جسارتی کنند طومار آن‌ها را در کمتر از 24 ساعت در هم خواهیم پیچید.

سردار استاد حسینی با تاکید بر اینکه امنیت کشور ما در هیچ کشور منطقه وجود ندارد، اظهار داشت: امنیت در شرق و غرب کشور با تلاش نیروی زمینی برقرار است هرچند ممکن است در مرزها اتفاقاتی رخ دهد که با توجه به شرایط کشورهای همسایه غیرقابل انکار و طبیعی است.

وی در پایان تصریح کرد: نظام سلطه و در راس آن آمریکا، دشمن بشریت است ولی پنج عامل تبعیت از ولایت، روحیه شهادت طلبی، حکمت برای تشخیص(بصیر بودن)، معنویت و صمیمیت رسیدن به اقتدار و پیروزی در مقابل نظام سلطه را تضمین می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها