خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم گفت: ثبت نام بسیجیان فعال برای شرکت در دوره‌های آموزش خبرنگاری و انجام فعالیت‌های خبری در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش از فعالیت‌های رده اقشاری در نمایشگاه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۷۴۹۰۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
عبدالمجید تناور در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ یاد یاران در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با بیان اینکه غرفه سازمان بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) آماده پذیرایی از اصحاب رسانه استان قم در نمایشگاه هفته دفاع مقدس است تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند شیوه فعالیت و رویکرد فرهنگی خود را در این غرفه به نمایش بگذارند.

وی معرفی سایت‌های خبری استان، جلوگیری از تحریف خط امام خمینی(ره)، تبیین بیانات رهبر انقلاب اسلامی و معرفی شاخص‌های خط امام راحل(ره) را از محوریت‌های غرفه بسیج رسانه نمایشگاه یاد یاران برشمرد و ادامه داد: بازدیدکنندگان می‌توانند در کمپین مبارزه با آل‌سعود شرکت کرده و با متن «من از آل‌سعود بیزام» عکس یادگاری از نمایشگاه یاد یاران داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) خطرنشان کرد: ثبت نام بسیجیان فعال برای شرکت در دوره‌های آموزش خبرنگاری و انجام فعالیت‌های خبری در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج بخش دیگری از فعالیت‌های این غرفه است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 20 نفر از بسیجیان برای گذراندن دوره خبرنگاری ثبت نام کرده‌اند گفت: این دوره‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب استان قم در قالب کلاس‌های 10 نفره از نیمه دوم مهرماه آغاز می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها