به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس حرم مطهر شهدای گلبهار با حضور سردار نجاتی، مسئول حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۹۱۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم سردار نجاتی ایثار و از خود گذشتگی جوانان ایرانی موجب مايوس شدن دشمنان و مانع از رسيدن آنان به اهداف پليدشان كه نابودي ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي بود، شد.

وی تصریح کرد: دستيابي دشمنان انقلاب و اسلام به اهداف شومشان در گرو فاصله گرفتن جوانان و نوجوانان از فرهنگ ايثار و شهادت است که فرهنگ ايثار و شهادت بايد در تمامي عرصه هاي مختلف نهادينه شود.

نجاتی افزود: بايد هفته دفاع مقدس را مقدس شمرد و رزمندگان اسلام با بيان خاطرات و رشادت ها و شهامت‌هاي خود در دوران هشت سال دفاع مقدس نسل جديد را نسبت به اين دوران آشنا سازند تا از اين طريق قدردان انقلاب و ارزش‌هاي ديني باشند.

وی تصریح کرد: از برکت خون شهداء است که ما در تمام دنیا سرافراز هستیم و اگرما شاهد بیداری اسلامی در اقصاء نقاط دنیا هستیم مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد مروج نژاد، امام جمعه گلبهار افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس خیر و برکت جامعه اسلامی می باشند و جوانان ما باید شهدای هشت سال دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: اگر شهداء را فراموش کنیم دشمن بر جامعه اسلامی نفوذ خواهد کرد و اگر دشمن از رسیدن به اهداف شوم خود ناتوان است بخاطر این است که فرهنگ ایثار وشهادت برجامعه ایران حکم فرما است و هدف از افتتاح این یادمان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از مادر شهید حسین زارع عاشق آبادی توسط سردار نجاتی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها