امام جمعه برسکن در دیدار با کارکنان سپاه این شهرستان:
امام جمعه برسکن اظهار داشت: جبهه تقابل با استکبار از زمان پیدایش آدم بوده و تا ابد ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۷۴۹۲۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام امینی در دیدار با کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در دفتر امام جمعه گفت: جبهه تقابل برای انسان همیشه بوده و هست این جبهه ها از پیدایش آدم بوده و تا همین الان و در آینده نیز وجود دارد.

وی با اشاره به حادثه غمبار منا و کشتار حاجیان، آل سعود را بدتر از آل یهود دانست و به فرمایش امام (ره) اشاره کرد که «اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمی توانیم بگذریم»، لذا تقابل و مبارزه با استکبار و ظالم تمام نشدنی است.

وی ادامه داد: شش جبهه تقابل برای انسان وجود دارد که اولی بین انسان و شیطان است و در این جبهه هیچوقت آتش بس وجود ندارد.

وی افزود: جبهه دوم جبهه جهاد با نفس اماره است که پیامبر از آن با نام جهاد اکبر نام می برد، جبهه سوم کفار یعنی یهود و نصارا هستندکه قرآن می فرماید «ای پیامبر آنها هرگز از تو راضی نمی شوند مگر تسلیم آنها شوی».

امینی اشاره کرد: در قضیه هسته ای نیز همین است و آنها هیچوقت به هسته ای اکتفا نمی کنند تا این که به زعم خود ما را تسلیم کنند و و در این مورد اشتهای آنها سیری ناپذیر است.

امام جمعه بردسکن بیان داشت: جبهه چهارم تقابل با منافقین است که حتی به خدا نیرنگ می زنند و خداوند مکر آنها را به خودشان باز می گرداند و جبهه پنجم ظالمین و مستکبرین هستند که حکام سعودی در این جبهه قرار دارندو در نهایت جبهه ششم جبهه گنه کاران و فساق امت هستند که موضوع امر به معروف به آنها باز می گرد د.

ارسال نظرات
پر بیننده ها