جانشین عملیات قرارگاه ثارالله سپاه گفت: دستاورد هاي زيادي در جنگ و بعد از جنگ بدست آورديم و توانستيم ابهت شرق و غرب را شكست دهیم.
کد خبر: ۸۵۷۴۹۶۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار ربيعي جانشين عمليات قرارگاه ثارا... سپاه در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهرستان ساوجبلاغ ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در روز 31شهريور سال 59 دست استكبار جهاني از آستين صدام بيرون آمد وجنگ هشت ساله را در شرايط سخت و در ابتداء وآغاز انقلاب اسلامي بر ما تحميل و بر كشور ما هجوم آورد.

وی ارتش صدام را بعنوان يك ارتش قوي معرفي كرد و گفت:ارتش صدام بر اين باور و خيال بود كه انقلاب ايران و رهبري آن يعني امام خميني (ره)  تازه و نوپا است  و نمي تواند در برابر صدام و ارتش او مقاومت كند و زود شكست خواهد خورد،  ولي ديديم كه امام (ره) با رهبري حكيمانه خود و اطاعت  ملت و بسيجيان ايران اسلامي و نيروهاي مسلح ومقتدر به پیروزی رسیدند.

سردار ربیعی افزود: ملت ایران از فرمان امام (ره)  به عنوان فرمانده كل قوا که جنگ  اطاعت کردند و در نتيجه ما بر صدام واستكبار جهاني پيروز شديم.

جانشين عمليات قرارگاه ثارا... سپاه ادامه داد: دستاورد هاي زيادي در جنگ و بعد از جنگ بدست آورديم و توانستيم ابهت شرق و غرب را شكسته و باعث فروپاشي شرق و همچنين ازبين رفتن صدام شويم و ما توانستيم  به بركت خون جوانان و مقاومت وباور نيروهايمان آنان  را شكست داده و دشمن را از بين ببريم وبرآنها پيروز شويم.

وی در پایان گفت: امید است انشاء ا... پرچمي راكه مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) پرچمدار آن است وآن را به دست گرفته  بدست امام زمان (عج) بسپاريم .


ارسال نظرات
پر بیننده ها