رحیم روحی
یادداشت محمد جواد بیدار مسئول بسیج ورزشکاران استان اردبیل در غرفه خبرگزاری بسیج:
همواره تربیت حسینی و زینبی بیابید و اصالت آنها را رسالت خود بدانید و فرزندان خود را نیز همانگونه تربیت دهید که سربازانی با ایمان و عاشق شهادت و علمدارانی صالح ، وارث حضرت ابوالفضل (ع) برای اسلام به بار آیند.
کد خبر: ۸۵۷۴۹۷۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶

آنچه که حایز اهمیت است روح و توان جسمی باید از اخلاق اسلامی نشأت بگیرد و طراوت خود را به جامعه منتقل نماید ما در جنگ این را به اثبات رساندیم شهدای ما هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی به آن حد رسیده بودند که توانستند روح خود را ملکوتی کنند و با جسم خود دشمن را منکوب نمایند.

ما و رزمندگان و شهدای ما این درس را از انبیاء و ائمه اطهار گرفته اند و در وصیت شهید مهدی باکری است که می فرماید : همواره تربیت حسینی و زینبی بیابید و اصالت آنها را رسالت خود بدانید و فرزندان خود را نیز همانگونه تربیت دهید که سربازانی با ایمان و عاشق شهادت و علمدارانی صالح ، وارث حضرت ابوالفضل (ع) برای اسلام به بار آیند.

ما در کشور پهلوانانی نام آور داریم که می تواند الگوی اخلاقی برای ورزشکاران باشد آنهایی که در مجامع بین المللی در مسابفقات در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی حاضر به مسابقه نشدند و یا آنهایی که هنگام مسابقه فریاد یا ابوالفضل یا حسین سردادند .

ارسال نظرات