به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، گردهمائی صمیمی پیشکسوتان جبهه و جنگ شهرستان بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۲۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، گردهمائی صمیمی پیشکسوتان جبهه و جنگ  شهرستان بهاباد با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس و نسل امروزی و فرمانده سپاه الغدیر استان، فرماندار، امام جمعه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد برگزار شد.

در این گردهمائی سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در سخنانی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، شهادت جمعی از حجاج بیت الله الحرام را در سرزمین منا محکوم کرد و با تاکید بر اینکه آل‌سعود تدبیر، صلاحیت و لیاقت خادم‌الحرمین بودن را ندارد، گفت: عهده‌ دار بودن مسئولیت این اماکن مقدس به دست این رژیم خیانت بزرگی است و کشورهای اسلامی باید چاره‌ای در این زمینه بیندیشند.

وی با بیان اینکه  آل سعود که ادعای ام‌القری جهان اسلام را دارد و باوجود اینکه هزینه‌های میلیونی دریافت می‌کند، اکنون از مدیریت حج عاجز و ارائه خدمات لازم به مسلمانان عاجز است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در خصوص اینکه مرز ما امروز مرز اروند و فاو و شلمچه نیست گفت: مرز ما امروز شلمچه و اروند و هویزه و سقز و بوکان نیست مرز ما امروز سازمان ملل است.

وی خاطر نشان کرد: یک جریانی پیدا شده به نام نفوذ این جریان الان همان حرفها را می زند اسلام نمی تواند حکومت کند جمهوری اسلامی باشیم کاری به کشورها نداشته باشیم این جریان خطرناکی است شروع کردند نقشه هائی که این جریان دارد خطرناک است. 

سرنوشت بعد از توافق چه این برجام تصویب بشود و نشود اصل است یا فرع است این نقشه ها را برای ما کشیدند اگر غفلت کنیم ضربه را خواهیم زد چه نقشه هائی کشیدند تحریم جمهوری اسلامی، نابودی انقلاب اسلامی، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و پذیرفتن آقای امریکا پشت سر این بحث نفوذی ها ست.

وی با اشاره به بررسی برجام در مجلس خاطرنشان کرد: مجلس در بررسی برجام نقش کلیدی دارد و این حق مجلس است.

فتوحی  در بخش دیگر از  سخنان خود گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و نباید گذاشت دوباره در کشور نفوذ کند و ایستادگی و ارتباط کشورهای اسلامی تنها راه مقابله با زور گویی استکبار می باشد همچنان که مقام معظم رهبری نیز بر جلوگیری از نفوذ دشمن و تشریح آینده درخشان انقلاب تاکید کرده اند.

وی با تاکید بر چهره بدتر از شیطان آمریکا تصریح کرد: آمریکا در این سی و هفت سال که از عمر طیبه انقلاب می‌گذرد هرگز دست از عداوت برنداشته است و امروز در راستای هدف همیشگی خود یعنی براندازی نظام اسلامی وارد جنگ جدیدی شده است و قصد دارد از طریق «پروژه نفوذ» انقلاب و اسلامیت را از نظام بگیرد.

فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر نقشه های شوم دشمن برای براندازی نظام گفت: صدام تنها یکی از نقشه های استکبار برای ایران اسلامی بود. ما در زمانی که تجهیزات نداشتیم، سازماندهی نداشتیم، تازه در کشور انقلاب شده بود و نیروهای دفاعی انسجام نداشتند، با یاری خداوند در هشت سال دفاع مقدس توانستیم در برابر استکبار بایستیم و آن ها را به زانو درآوردیم.

فتوحی با بیان اینکه جنگ ادامه دارد عنوان کرد: آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی ایران هدف همیشگی خود را برای سرنگونی نظام دنبال می‌کند اما با این تفاوت که اکنون روش خود را تغییر داده است و قصد دارد در راستای پروژه نفوذ تاثیرگذاری سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کشور داشته باشد تا از این طریق انقلاب را از درون استحاله و به انحراف بکشد.

وی اظهار داشت: آمریکا و دلدادگان به آمریکا بدانند، ملت ایران به واسطه پیروی از ولایت فقیه بصیر و با اراده و هوشیاری خود در جبهه نفوذ نیز آمریکا را شکست خواهد داد.

وی هشدار داد: مردم ایران آن قلمی را که بخواهد از آمریکا حمایت کرده و چهره آن را بزک کند شکسته خواهد شد. ملت ایران آن کسی که با زبان خود بخواهد از اسرائیل کودک سوز، عربستان کودک کش و  داعش کودک خور حمایت کند لال خواهند کرد.

سردار فتوحی تاکید کرد: مردم ایران با کسانی که قصد دارند آمریکا را حلال مشکلات کشور جلوه دهند برخورد خواهند کرد زیرا نگاه مردم به خدا و ولایت و ایستادگی در برابر هر ظلمی است.

وی، ایستادگی برای حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی را سخت‌تر از گذشته دانست و تصریح کرد: رزمندگانی که از کاروان شهدا جامانده‌اند زینب گونه برای ادامه‌دادن راه حسینی شهدا ایستاده‌اند.

در ادامه این گردهمائی عباس اقبال فرماندار شهرستان بهاباد هم در سخنانی  با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور ایران اسلامی است که اقتدار، عظمت، سربلندی و پشتوانه ای از قدرت ایران را در منطقه ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، افزود: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند که با اقدامات ضد فرهنگی جوانان را گمراه کنند، تاکید کرد: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

در پایان چند تن از رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطرات دوران جنگ پرداختند.

ارسال نظرات