فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

مقابله با دشمنان مستلزم ثبات قدم در ایمان و ایستادگی بر مدار دین است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: ثبات قدم در ایمان و ایستادگی بر مدار دین برای مواجهه با دشمنی که یک روز صدام و حامیان بی‌شمارش بود و امروز خواه داعش باشد و شرارت‌ها و جنایت‌هایش و خواه رسانه‌های معاند، ماهواره و ... ضروری است.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۳۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در دامغان،‌سردار سیدمحمد تقی شاهچراغی در یادواره گرامیداشت 19 شهید والامقام خیابان شهدا دامغان که با حضور خانواده معظم شهدا، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای اسلامی شهر، برخی رؤسای دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم شهید‌پرور این شهرستان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) دامغان برگزار شد، اظهار داشت: وجود ایمان برای مبارزه حقیقی با دشمن یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه ایمان راسخ و همراه با بصیرت برگرفته از مکتب اهل‌بیت(ع) در رفتار و اعمال شهدا مشهود بود، تصریح کرد: گفتار و کردار شهدا به‌ویژه در صحنه‌هایی از دفاع مقدس مانند لحظات قبل از عملیات و در بهبوهه نبرد سنگین با دشمن و البته در خط به خط وصیت‌نامه‌ آنها گواه از ایمان و تقوی راستین این الگو‌های بی‌بدیل عصر ما است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس برای رویارویی با دشمن نیازمند ایمان بودیم، امروز نیز این نیاز برای حفظ جامعه، خانواده‌ها و فرزندانمان در برابر هجمه وسیع فرهنگی، اعتقادی دشمن یک ضرورت است، افزود: توجه به نماز، قرآن و عمل به فرایض دینی از الزامات ایمان است، همانا این مهم تنها با بیان کردن محقق نمی‌شود.

سردار شاهچراغی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی دشمن مشخص بود و رزمندگان ما جانانه در مقابل این عدوی تا دندان مسلح از خاکریز‌ها و مرز‌های وطن دفاع کردند، اما امروز هجمه فرهنگی دشمن عزت، غیرت و شرافت مردم و خانواده‌های ما را در معرض خطر قرار داده و با بی‌شرمی اعلام می‌کند که وارد خانه‌های ایرانیان شده است.


هیچ نهاد و وزارت‌خانه‌ای به‌تنهایی نمی‌تواند با تهاجم فرهنگی مقابله کند

وی با بیان اینکه هیچ نهاد و وزارت‌خانه‌ای به‌تنهایی نمی‌تواند با تهاجم فرهنگی مقابله کند، خاطر‌نشان کرد: در قدم نخست هرکس باید سرباز ایمان و آخرت خود باشد، فراموش نکنید که امام حسين(ع) نیز با ایمان و اعتقاد و ایستادن بر مدار اسلام سیدالشهدا(ع) شد و نه به دلیل آنکه نوه پیامبر یا فرزند فاطمه و علی(ع) بود.

این فرمانده سپاه اسلام افزود: برای مواجهه با دشمنی که یک روز صدام و حامیان بی‌شمارش بود و دو هزار و 878 روز جنگ و گرفتاری را به ما تحمیل کرد، خواه داعش باشد و شرارت‌ها و جنایت‌هایش و خواه رسانه‌های معاند، ماهواره و اعمال خلاف شرع برای مقابله با همه آنها ثبات قدم در ایمان و ایستادگی بر مدار دین ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار