خبرهای داغ:
مسئول کارآفرینی بسیجیان در موسسه «نگار نصر» قم مطرح کرد؛
مسئول توانمندسازی و کارآفرینی بسیجیان در موسسه «نگار نصر» قم گفت: ارائه و شیوه تولید محصولات اقتصاد مقاومتی بخش از فعالیت غرفه‌های این موسسه در نمایشگاه بزرگ یاد یاران است.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۴۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۶

عبدالله علی‌جانی در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با بیان اینکه موسسه نگار نصر در سال 87 با رسالت تصدی‌گری برای اشتغال بسیجیان تاسیس شده است، اظهار کرد: این موسسه از سال 90 تغییر رویکرد داده و در زمینه پرداخت تسهیلات و توانمندسازی بسیجیان برای اشتغال‌زایی گام برداشته است.

وی با تاکید بر اینکه برای تولید محصولات اقتصاد مقاومتی وام‌های مناسبی به همت موسسه نگار نصر به بسیجیان فعال پرداخت می‌شود، ابراز کرد: بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی این موسسه به منظور ارائه محصولات، آموزش شیوه تولید و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در خلجستان، کهک و هم‌اکنون در نمایشگاه بزرگ یاد یاران برپا شده است.

مسئول توانمندسازی و کارآفرینی بسیجیان در موسسه «نگار نصر» قم خاطرنشان کرد: سبزیجات خشک، قارچ، تخم بلدرچین، نان رژیمی، صنایع دستی، عسل و چای گیاهی بخشی از دستاوردهای کارآفرینان این موسسه است که بازدید کنندگان می‌توانند با حضور در نمایشگاه هفته دفاع مقدس این محصولات را خریداری کرده یا از شیوه تولید آن آگاه شوند.

وی با اشاره به رسالت موسسه نگار نصر برای ترویج ارکان اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بسیجیان فعال می‌توانند برای اشتغال‌زایی در فعالیت‌های روستایی از جمله پرورش ماهی، تولید قارچ، تخم بلدرچین و کود وری‌کمپوست از تسهیلات 10 تا 30 میلیون تومانی این موسسه استفاده کنند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها