خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم گفت: بسیجیان این رده اقشاری با مشارکت اتاق اصناف استان تاکنون در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس از 60 هزار بازدیدکننده این نمایشگاه پذیرایی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۴۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳

ابوالقاسم زینی‌وند در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با بیان اینکه نقش اقشار مختلف جامعه اسلامی به ویژه اصناف در دفاع مقدس به خوبی قابل مشاهده است تصریح کرد: اصناف اکنون نیز برای حراست از ارزش‌های دفاع مقدس گام‌های مناسبی برداشته‌اند.

وی برگزاری مراسم‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی را بخشی از فعالیت‌های سازمان بسیج اصناف سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در هفته دفاع مقدس دانست و یادآور شد: علاوه بر این فعالیت‌ها بسیجیان این رده اقشاری با مشارکت اتاق اصناف استان قم در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس از 60 هزار بازدیدکننده این نمایشگاه پذیرایی کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ادامه داد: امیدواریم امسال نیز با فعالیت‌های خود بتوانیم هفته دفاع مقدس ماندگاری را برای نسل جوان انقلاب اسلامی رقم بزنیم.

وی از بازسازی واقعه غدیر در نمایشگاه هفته دفاع مقدس یاد کرد و گفت: بسیجیان اصناف بعد از هفته دفاع مقدس نیز به مدت دو شب از بازدیدکنندگان نمایش بازسازی واقعه غدیر پذیرایی می‌کنند.




ارسال نظرات
پر بیننده ها