خبرهای داغ:
به منظور آشنایی بازدیدکنندگان نمایشگاه یاد یاران؛

نخستین کافی‌نت «شباب» در قم آغاز به کار کرد

مدیر قرارگاه تاکتیکی شباب قم گفت: نخستین کافی‌نت شباب به منظور آشنایی بازدیدکنندگان با ویژگی‌های این اینترانت در نمایشگاه بزرگ یاد یاران آغاز به کار کرده است.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۵۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۹

مجتبی محمدی‌نژاد در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با بیان اینکه اینترانت شباب به عنوان شبکه اطلاع‌رسانی بسیج در سراسر کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد تصریح کرد: بسیجیان با استفاده از این اینترانت می‌توانند با مسئولان سازمان بسیج، فرماندهان سپاه‌های استانی، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در نقاط مختلف ارتباط برقرار کرده و تجربیات فرهنگی خود را به یکدیگر انتقال دهند.

وی اضافه کرد: بستر ایجاد پست الکترونیکی و وبلاگ زیر مجموعه شبکه اطلاع‌رسانی بسیج فراهم شده است و افراد می‌توانند با استفاده از سرورهای ایرانی از این امکانات فضای مجازی که از دسترس سرویس‌های جاسوسی کشورهای مختلف خارج است، استفاده کنند.

مدیر قرارگاه تاکتیکی شباب آموزش شیوه استفاده از امکانات مختلف شباب برای بسیجیان را بخشی از فعالیت‌های غرفه شباب در نمایشگاه هفته دفاع مقدس دانست و ادامه داد: همچنین نخستین کافی‌نت شباب به منظور آشنایی بازدیدکنندگان با ویژگی‌های این اینترانت در نمایشگاه بزرگ یاد یاران آغاز به کار کرده است.

وی از برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی هفته دفاع مقدس یاد کرد و گفت: پس از هفته دفاع مقدس آثار توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته و به قید قرعه از برترین افراد با اهداء هدایای ارزشمند تقدیر می‌شود.



ارسال نظرات