خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قم گفت: داشتن روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان رمز تداوم و پیش برندگی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۶۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۰

حجت الاسلام سید رضا عظیمی در حاشیه برنامه های هفته دفاع مقدس و حضور در نمایشگاه یاد یاران به خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است.

وی افزود: دفاع مقدس بیانگر عمق اعتقاد و اعتمادملت بزرگ ایران به اسلام ناب محمدی(ص) است که محصول آن عزت و سعادت ابدی برای یک ملت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم دفاع مقدس را دانشگاهی دانست که در آن مقاومت و ایستادگی در مقابل مستکبرین عالم تعلیم داده می شود، سپس خاطرنشان ساخت: قطعا در سال تحصیلی جدید نیز برای همه دانشجویان و دانش آموزان و کلیه سنگربانان عرصه علم و دانش در مواجهه با مسائل سیاسی کشور و جهان اسلام باید فصل نوینی گشوده شود.

وی ادامه داد: یقینا آنچه که موجب تداوم انقلاب اسلامی است داشتن روح مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست که پروژه مسلمان کشی را در عالم به راه انداخته و به خیال خام خود موج اسلام خواهی را تخت الشعاع قرار دهد.

عظیمی با اشاره به گنجینه پرارزش دوران دفاع مقدس به عنوان پشتوانه بزرگ انقلاب اسلامی تصریح کرد: امت اسلامی امروزتحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای،همانند دوران عاشورایی هشت سال دفاع مقدس با حرکت در مسیر حراست از دستاوردهای خون شهدا از کیان اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی قدرتمندانه دفاع می کند.



ارسال نظرات