خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: خواهان ادامه برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی با کیفیت و کمیت بالا هستیم زیرا برای ارتقای فرهنگی مدارس این امر ضروری است.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۶۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،جلسه هماهنگی برگزاری اردوی راهیان نور برای سال تحصیلی 95-94 با حضورفرمانده سپاه استان، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و کارشناسان آموزش و پرورش و سپاه و بسیج استان در سالن شهید حسن پور سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه با اشاره به هفته دفاع مقدس، شروع سال تحصیلی جاری و فرا رسیدن اعیاد دهه ولایت، اظهار کرد: در بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید ادارات و دستگاه‌های دولتی همکاری خوبی با آموزش و پرورش داشتند که یکی از این دستگاه ‌هامجموعه سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین می باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی و نقش به ‌سزای آن در ارتقای سطح آگاهی معنوی دانش‌آموزان تشکیل جلسه اردوی راهیان نور دانش‌آموزی در هفته ابتدایی شروع سال تحصیل نوید برگزاری با کیفیت این اردوها و اهمیت آن را می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: آموزش و پرورش با نگاه بخشنامه‌ای و اداری به موضوع راهیان نور نگاه نمی‌کند بلکه به دنبال اجرای عالی این اردوها هستیم و بنده به همکاران خود تأکید کردم که این اردوها را با تمام توان برگزار کنند.

این مسئول عنوان کرد: اردوهای راهیان نور را با نگاه تربیتی دانسته و یکی از راه‌ های تربیت دینی فرزندانمان را در برگزاری این عرصه‌های فرهنگی تصور می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در سال‌های گذشته یادآور شد: در سال گذشته بالغ بر 7000  نفر از دانش آموزان در اردوی راهیان نور شرکت نمودند که در سال جاری با توجه به کاهش تعداد دانش‌آموزان سعی می‌کنیم تعداد بیشتری را برای این اردوهای پر برکت
اعزام کنیم.

قاسمی بیان کرد:امیدواریم دانش‌آموزانی که در این اردوها شرکت می‌کنند در مدارس خود برپا کننده نماز جماعت با نشاط باشند و تبدیل به سفیران فرهنگ دفاع مقدس در بین دوستان خود شوند تا اثرگذاری اقدامات صورت گرفته در مدارس مشاهده شود.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها