فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود گفت: ایران قدرت بلامنازع منطقه و جهان و خاری در چشم دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۷۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرتیپ دوم ستاد حسین زارع در گردهمایی بسیجیان پایگاه های وحدت و قدس حوزه بسیج اداری الحدید سپاه که در مسجد آیت الله بروجردی راه آهن شاهرود برگزار شد در سخنانی با یادآوری دلاوریهای رزمندگان اسلام و ایثارگران و مقاومت دیروز ملت ایران اظهار کرد: در مقابل زیاده خواهی ها و خودخواهی های استکبار جهانی است که دستاوردهای عظیم و ارزشمندی را نصیب ملت ایران است.

وی افزود: امنیت و اقتدار و عزت و سربلندی و آرامش و آسایش ایران اسلامی در منطقه از دستاوردهای عظیم و ارزشمند ملت ایران است.

زارع خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک الگوی مناسب و خوب برای همه ملتهای ستمدیده و مظلوم جهان است که از جمله آن بیداری اسلامی ملتها،رشد و شکوفایی اندیشه جوانان در تمام عرصه های علمی ،صنعتی و فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شهامت برای نسل امروز و نسل های آینده و ایستادگی در مقابل تهدیدات دشمنان است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود تصریح کرد: جنگ نرم و دفاع و تهاجم فرهنگی است که یادآوری آن برای نسل های آینده برای مقابله با این جنگ ضروری است.

وی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس همه اقشار ملت ایران نقش پررنگ داشتند و عمده مسئولیت آن به عهده رزمندگان و بسیجیان بود با پشتیبانی ملت شریف ایران از جمله بسیج ادارات که از زمان جنگ فعال بوده است.

زارع ادامه داد: وزارت راه و ترابری ،راه آهن،پشتیبانی های متعدد انجام داده اند و انتقال تجهیزات و جابه جایی نیروی انسانی برای رزمندگان، پایانه های مسافری و ریلی که زیر ساخت ها را دشمن جز اهداف اصلی قرار داده چون راه آهن نقش تعیین کننده ای در دفاع مقدس داشته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود تأکید کرد: دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است البته برخیمرفهین بی درد و زراندوزان هم سوء استفاده می کردند و جا دارد آن دوران را گرامی داشته و افتخار بکنیم و سرمشق زندگی آینده خود و نسل های بعدی قرار دهیم که مقابل نام دنیای کفر ایستادگی ملت رقم زد.

وی عنوان کرد: ما امروز مدیون جانبازان ،ایثارگران و شهیدان هستیم که برای ما و مملکت اسلامی مان افتخار آفرینی کردند و صبر و استقامت خانواده شهدا را باید سرمشق و الگو قرار دهیم.

زارع با بیان اینکه وظیفه ما پاسداری از آن دوران درخشان است و مدیریت جهادی را پی بگیریم، افزود: ایران اسلامی جزیره امنی در محاصره کشورهای نا امن همسایه است و مقام معظم رهبری کشتی بزرگ انقلاب را دریای طوفان زده بخوبی رهبری می کند.

وی تأکید کرد: ایران قدرت بلامنازع منطقه و جهان و خاری در چشم دشمنان است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود ادامه داد: اتحاد و همبستگی و انسجام ملت روزبروز در ملت ایران بیشتر می شود تا توطئه های دشمن خنثی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها