خبرهای داغ:
فرمانده تیپ امام صادق (ع) با بیان اینکه امروز هواپیماهای فکری دشمن اعتقادات جوانان ما را هدف گرفته‌اند گفت: اسلحه، سنگر و خاکریز تغییر کرده است که نیاز به شناسایی و معرفی به جوانان دارد.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۷۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس که دوشنبه شب در مدرسه فیضیه برگزار شد در سخنانی دوران دفاع مقدس را یکی از زیباترین و مهم‌ترین دوران انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: امروز دوران دفاع مقدس به عنوان یک جنگ سخت به پایان رسیده اما جنگ تمام نشده و استراتژی دشمن به قوت خود باقی است.

وی با بیان اینکه مخالفت استکبار با نظام اسلامی همیشگی است اظهار کرد: دشمن تغییر تاکتیک داده است اما تغییر استراتژی هرگز صورت نگرفته است و جنگ را به گونه‌ای دیگر ادامه می‌دهد.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) ادامه داد: یک روز هواپیماهای دشمن مردم ما را موشک باران می کردند، امروز هواپیماهای فکری دشمن اعتقادات جوانان ما را هدف گرفته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی‌فر با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس به عنوان یک جنگ سخت توجه به استمرار جنگ است تصریح کرد: اسلحه، سنگر و خاکریز تغییر کرده است که نیاز به شناسایی و معرفی به جوانان دارد، در یک کلام این همان جنگ نرمی است که رهبر معظم انقلاب بارها در مورد آن تذکر داده‌اند.

وی مدرسه فیضیه را پایگاه انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امیدواریم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا همیشه صدای دفاع را در گوش ما زنده نگه دارد و سنگربان خوبی برای نظام مقدس اسلامی باشیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها