فرمانده سپاه سبزوار در یادواره شهدای استیر:
فرمانده سپاه مقاومت ناحيه سبزوار گفت: رابطه با آمريكا راه حل مشكلات اقتصادي مردم نيست چرا که غرب با ورود خود چیزی جز مصرف گرايي، تغيير سبك زندگي و از بين بردن ارزش ها به همراه نخواهد آورد.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۷۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار امين الله مظلوم در يادواره شهداي روستای استير با بيان اينكه امريكا پس از امتحان كردن تحريم و تهديد نظامي و عدم موفيقت در آنها سعي دارد با لبخند و از راه مذاكره در ايران نفوذ كند اظهار داشت: راه حل مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم در ايستادگي بر اصول نظام و در اثر مقاومت است.

وي با بيان اينكه نقشه را ه پيشرفت مشخص شده و تنها عمل كردن به اين نقشه مي تواند پيشرفت ايران اسلامي را تضمين كند ادامه داد: اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي همان نقشه راه است كه ميتواند باعث فتح قله هاي پيشرفت شود.

مظلوم با اشاره به نياز امروز توليد به سرمايه گذاري در اين حوزه تصريح كرد: براي جذب سرمايه بايد در ابتدا نگاه داخلي داشت و بيش از۷۰۰هزار ميليارد تومان پول هاي سرگردان در كشور را به سمت حورزه توليد هدايت كنيم.

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج سبزوار با بيان اينكه جذب سرمايه هاي خارجي تنها بعد از پيشرفت صنعتي حاصل خواهد شد تاكيد كرد: براي جذب سرمايه گذاران بايد سود آوري حاصل از سرمايه گذاري را براي آنها تامينكرد.

وي با بيان اينكه دولت هاي غربي با هدف تسخير بازارهاي مصرفي ايران پاي در كشور خواهند گذاشت، خاطر نشان كرد: ورود اين كشورها در شرایط موجود به ايران نتيجه اي جز افزايش مصرف گرايي و تغيير سبك زندگي و از بين رفتن ارزش ها نخواهد داشت.

مظلوم به سرمايه گذاري هاي گزاف درحوزه هاي خودروسازي اشاره كرد و تاكيد كرد: انتقال تكنولو‍ژي هاي از رده خارج با قيمت هاي بالا در صدر سياست هاي كشورهاي غربي براي تامين هزينه سرمايه گزاري در كشورهاي خودشان است.

وي با بيان اينكه دشمني آمريكا با ايران برسر دين و حمايت از گروههاي مقاومت لبنان، سوريه و يمن است تاكيد كرد: آمريكا آنچه را با تهديد و تحريم به دست نياورد با لبخند و از راه ديپلماسي دنبال مي‌كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها