خبرهای داغ:
اهالی رسانه همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند که باید در این راه از نیرو، تخصص، دانش و تجربه خود بیش از پیش در مبازه با دشمنان اسلام استفاده کنند.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۳۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج از قزوین، حماسه دفاع مقدس را مبحثی فراموش نشدنی در تاریخ ایران نامید و اظهار کرد: در عصر حاضر شایسته نیست که مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی  شهدا، جانبازان و رزمنده های اسلام به آسانی به فراموشی سپرده شود در این میان، اهالی رسانه موظفند که این حماسه را هر چه باشکوهتر در سطح جهان گسترش دهند.

اهالی رسانه " هنرمندانه" با دشمنان اسلام مبارزه کنند

وی افزود: رسانه ابزاری تاثیر گذار است که نماد آن در صداو سیما  خلاصه می شود  در نتیجه تمامی اهالی رسانه باید در راستای جلوگیری از  جنگ نرم با هنر خویش با دشمنان مبارزه کنند.

به گفته این پژوهشگر، اهالی رسانه همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند که باید در این راه از نیرو، تخصص، دانش و تجربه خود بیش از پیش در مبازه با دشمنان اسلام استفاده کنند.

حجت الاسلام نظری تصریح کرد: دشمن دیگر توانایی مقابله با جنگ نظامی را با ایران ندارد در همین مبنا است که از ابزارهایی همچون ماهواره و شبکه های اجتماعی کمک می گیرد تا ایمان و اعتقادات قلبی مسلمانان را کمرنگ جلوه داده و تضعیف کند.

خبرنگاران "مبلغین دینی "در نشر پیام " دفاع مقدس"

این مسئول ادامه داد: : کسی می‌تواند در کار رسانه، تاثیرگذار باشد کە کار خود را عبادت بداند؛ چنین شخصی با این طرز تفکر می‌تواند برنامه‌ای در خور شأن رسانه نظام اسلامی تنظیم کند از سوی دیگر، اگر فعالان عرصه خبر نبودند پیام رزمنده بە مخاطب نمی‌رسید  در همین راستا است که حقیقت پیام خون شهدا را خبرنگاران در جامعه نهادینه  کرده اند.

وی  توضیح داد:خبرنگاران با پیروی و اطاعت امر از ائمه اطهار می توانند همچون پیامبران ، پیام مقدس واقعه عاشورا و دفاع مقدس را به گوش همه مردم جهان برسانند به بیان ساده تر، شغل اهالی رسانه بسیار تاثیر گذار و مهم است چرا که می تواند همچون مبلغین، پیام های دینی را در جهان نشر دهد.

به گفته معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین،هفته دفاع مقدس یاد آور شجاعت و ایثارگری های مردمان ارجمندی است که برای دفاع از امنیت و آسایش ما از جان خود گذشتند در این بین، ما وظیفه داریم دین خود را به این ابر مردان ادا کنیم.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها