خبرهای داغ:
بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه هاي دامغان در خصوص فاجعه غم انگيز منا؛
آیین حج ابراهیمی، با بی کفایتی و بی تدبیری و سوء مدیریت خاندانی که خود را به دروغ خادم الحرمین می نامند،بار دیگر به قربانگاه جمع کثیری از زائران خانه خدا مبدل گشته است.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۴۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از دامغان، بسيج دانشجويي دانشگاه هاي دامغان در بيانيه اي فاجعه انده بار سرزمين منا را به عموم مسلمانان جهان تسليت و بي كفايتي رژيم تروريست پرور آل سعود را محكوم كرد.

متن بيانيه به شرح ذيل است؛

بسمه تعالی

وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلی اللّهِ وَکَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا (النساء ـ 100)

با صلوات بر محمد(ص) خاتم انبیاء و آل پاکش و با تسلیت و تبریک شهادت جانسوز تعداد کثیری از ضیوف الرحمن به ساحت مقدس امام زمان (ارواحناله الفداء) و مقام معظم رهبري امام خامنه اي (مدظله العالي) و مردم مومن و صبور ایران اسلامی.

آیین حج ابراهیمی، این اجتماع عظیم همه ی مردم دنیا و ظرفیت بی نظیر برای اتحاد و آگاهی امت اسلامی، با بی کفایتی و بی تدبیری وسوءمدیریت خاندانی که خود را به دروغ خادم الحرمین می نامند،بار دیگر به قربانگاه جمع کثیری از زائران خانه ی خدا مبدل گشته است؛ رژیمی که تمام توان خود را در تروریست پروری و فتنه افروزی در کشورهای مسلمان گذاشته است،حتي حرمت جنگ در ماه حرام راهم رعايت نكرده چگونه می تواند مدیریت این رويداد عظیم را بر عهده بگیرد؟! امت اسلامی چگونه می تواند چمبره ی رژیمی را که کودک کشی را از هم پیمان خود اسرائیل آموخته و دستش به خون کودکان بی گناه یمنی آلوده گشته، بر حریم پاک حرم الهی تحمل نماید؟! مگر مسلمانان جهان فاجعه قتل عام صدها عالم و هزاران زن و مرد فرقه های مسلمین را در طول حیات ننگین آل سعود و نیز جنایت قتل عام زائران خانه ی خدا را در طی این سالها فراموش می کنند؟!

دنيا خصوصا جهان اسلام بايد بداند مسئوليت فاجعه منا بردوش حكام عربستان سعودي است و انسان لحظه اي نمي تواند خود را از اين غم فارغ بداند.

ما دانشجویان بسيجي از همه دولت های اسلامی مي خواهيم که با طرح این مسأله در سازمان کنفرانس اسلامی، باقاطعیت به مدیریت انحصاری این خاندان بر حرمین شریفین خاتمه دهند و با مشارکت همه کشورهای اسلامی ، اداره ی این آیین بزرگ که نمایش اقتدار مسلمانان دنیا به شمار می آید را به دست گیرند. هم چنین از دولت و مجلس محترم خواستاریم با اولویت قرار دادن رسیدگی به وضعیت مجروحان و مفقودین حادثه، با جدیت این فاجعه را از طریق حقوقی پیگیری نمایند.

بدون شک دولت جمهوری اسلامی با به کارگیری ظرفیت های خود می تواند در ساماندهی مطالبه ای فراگیر نقش موثرتری را ایفا نماید و مانع از پایمال شدن خون شهیدانی شود که مظلومانه جان باختند تا درخت بیداری اسلامی را در سراسر دنیا آبیاری نمایند.

« ان شاءا... ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق ، و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهیم شد. »

شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه هاي شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها