خبرهای داغ:
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در تیپ 116 شهید صفوی قزوین با حضور فرماندهان،مسئولین و کارکنان پایور و وظیفه در مسجد حضرت امام خمینی (ره) تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۴۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی لشگر 16 زرهی استان قزوین، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس،محفل انس با قرآن کریم با حضور فرماندهان،مسئولین و کارکنان پایور و وظیفه در مسجد حضرت امام خمینی (ره) تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.

 در این مراسم ابتدا آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان ممتاز قرآن کریم استوار محمدرضا مهدلی و گروهبان یکم وظیفه محسن سیفی تلاوت شد و سپس حافظ 17 جزء قرآن کریم آقای امیر عباس زارعی از فرزندان کارکنان تیپ 116 به اجرای برنامه پرداخت و به سوالات حاضران پاسخ گفت.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین مقیم بیگی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثار گری های هشت سال دفاع مقدس گفت: در 8 سال دفاع مقدس ، شاهد حاکمیت عملی قرآن کریم و ارزش های قرآنی در بین ملت ایران و رزمندگان اسلام بودیم و در این دوران ثابت شد که اگر یک ملت در راه خدا و اسلام گام بردارند خداوند هم آنها را یاری خواهد کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی یگان ویژه استان قزوین تشریح کرد: علت پیروزی رزمندگان اسلام در این هشت سال دفاع مقدس را باید در ایجاد ارتباط و پیوند عمیق بین رزمندگان و قرآن کریم جستجو کرد، در دوران دفاع مقدس وعده نصرت الهی تحقق یافت و  بالاترین نصرت الهی این است که یک ملت با دست خالی اما با ایمان قوی و اعتقاد راسخ به خدای یگانه در مقابل ابر قدرت های شرق و غرب بایستد و پیروز شود.

ایشان در ادامه به شاخص های فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: خدا باوری و خدا گرایی، معادباوری و ولایتمداری از شاخص هایی بود که در اوج و غایت خود در بین رزمندگان اسلام موج می زد و همین ویژگی ها  از عوامل اساسی  پیروزی رزمندگان اسلام محسوب می شود.

گفتنی است: که به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و عکس در حاشیه مراسم برگزار شده بود که مورد توجه و بازدید علاقه مندان قرار گرفت.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها