رگزاری یادواره شهدای خاش و رقابت های ورزشی متنوع، پایان بخش ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان بوده است.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۵۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
  به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج :  یادواره شهدای خاش با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و نهادها و شماری از بسیجیان در کانون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خاش در این آیین با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس افزون بر 100 عنوان برنامه در این شهرستان برگزار شده است گفت: آیین پاسداشت مقام شامخ شهیدان و ادامه راه رزمندگان اسلام باید همیشه پرشور تر از گذشته اجرا شود.
محمد احمدی تاکید کرد: مسئولان باید اجرای برنامه های مناسب برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان را اولویت اصلی خود قرار دهند.

در پایان این آیین از خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان شهرستان خاش تقدیر شد.

رقابت های فوتسال چهار جانبه روستایی خاش نیز با قهرمانی تیم بخشداری مرکزی و نائب قهرمانی تیم شاهین اسماعیل آباد پایان یافت.
این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سرسرای ورزشی شهید محمودزهی اسماعیل آباد برگزار شد.

دیدار با رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، ویزیت رایگان، برپایی نشست نهضت روشنگری و اختتامیه نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس در بوستان بانوان شهرداری از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خاش بوده است.

خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

ارسال نظرات