خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: افتتاح پایگاه‌های بسیج علاوه بر ایجاد بستر مناسب برای حضور بسیجیان می‌تواند موجب تأثیرگذاری و نشر ارزش‌های دینی شود.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۶۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز استان قزوین، علیرضا حیدری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پایگاه‌های بسیج حوزه حضرت قائم (عج) شهر بیدستان اظهار کرد: بسیجیان می‌توانند نقش بسیار مؤثری در راستای ایجاد پایگاهی مناسب برای نوجوانان و جوانان داشته باشند.

وی افزود: همچنین از این طریق می‌توانند با نوجوانان و جوانان ارتباط داشته و آنان را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت‌مداری آشنا سازند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز بیان کرد: امیدواریم، افتتاح پایگاه‌های بسیج علاوه بر ایجاد بستر مناسب برای حضور بسیجیان بتواند موجب تأثیرگذاری و نشر ارزش‌های دینی شود.

حیدری ادامه داد: همچنین با برگزاری کلاس‌های آموزشی، عقیدتی و بصیرتی برای بانوان، تفکر بسیج و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در جامعه به ویژه در میان نوجوانان و جوانان گسترش پیدا می‌کند.

ابراهیم خمسه فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت قائم(عج) شهر بیدستان نیز در این مراسم عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح پایگاه‌های محلات و مساجد بتوانیم با عضوگیری از افراد علاقمند و فعال بستری مناسب در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی فراهم کنیم.

وی افزود: همچنین افتتاح پایگاه‌های محلات و مساجد می‌تواند، موجب نشر فرهنگ بسیج و دین‌مداری در خانواده و میان نوجوانان در سطح جامعه شود.

گفتنی است؛ دو پایگاه بسیج خواهران حضرت رقیه(س) به مساحت 30 مترمربع و پایگاه بسیج برادران امام حسین(ع) به مساحت 25 مترمربع در مجموع با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال افتتاح شد.

 

 

3002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها