خیانت به انقلاب؛ رمز ورود به روزنامه دولت!

تحصن نمایندگان مجلس ششم یکی از صفحات زرین و پرافتخار تاریخ اصلاحات در ایران است! ...
کد خبر: ۸۵۷۵۱۷۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
خبرگزاری بسیج - اخبار ویژه

روزنامه دولتی ایران(ارگان رسمی دولت) در صفحه ادبیات خود در بخش نگاه – 2 به انتشار مطلبی تحت عنوان «راهی به‌سوی ارتقای شعر معاصر» از فاطمه راکعی پرداخته است.

گفتنی است او مدیر عامل خانه انجمن شاعران ایران، نماینده مجلس ششم و عضو حزب منحله و کودتاگر مشارکت است.
وی نماینده مجلسی بود که باید اوج خوش خدمتی آن به استکبار جهانی را ماجرای تحصن 27  روزه‌‌ حدود 140 تن از عناصر افراطی این مجلس دانست. اقدامی که قند را در دل آمریکایی‌ها و دوستان صهیونیست آن‌ها آب کرد، به‌طوری که بسیاری از رسانه‌های بیگانه با استفاده ازاین اقدام  رادیکال های مجلس، تلاش کردند چهره جمهوری اسلامی ایران را در جامعه جهانی مخدوش کنند.

راکعی:" تحصن نمایندگان مجلس ششم صفحات زرین و پرافتخار تاریخ اصلاحات در ایران است!"
فاطمه راکعی که از اعضای اصلی تحصن‌کنندگان مجلس ششم به شمار می‌رود، ضمن حمایت و تایید این اقدام تامل‌برانگیز همفکران خود در این باره می‌گوید:"برخلاف تصور عده‌ای که فکر می‌کنند این تحصن تاثیرگذاری لازم را نداشت و نتوانست کاری از پیش ببرد، من گمان کنم این یک حرکت درست، سنجیده، به موقع و به حق بود، که می‌بایست انجام می‌شد".
 
فاطمه راکعی در مجلس ششم
راکعی، از افراد اصلی تحصن و یکی از بزرگ‌ترین حامیان استعفای نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس ششم، تحصن رادیکال‌های مجلس ششم را مایه افتخار خود دانسته و می‌گوید:" تحصن نمایندگان مجلس ششم یکی از صفحات زرین و پرافتخار تاریخ اصلاحات در ایران است که قطعا تاریخ بهترین قضاوت را در مورد آن خواهد کرد".

وی در یکی از شعرهایش که آن را به یکی از سران فتنه تقدیم کرده است، علنا ادعای دروغ تقلب در انتخابات سال 88 را تکرار می‌کند.
در این شعر راکعی از عبارت‌هایی همچون " چه کردند با رای سبزش" و " چه کردند با رای بشکوه مردی" سعی دارد القای تقلب در انتخابات سال 88 را تکرار کند.
البته راکعی مقالات و شعرهایی هم در مدح برخی از محکومین  فتنه 88 که به دلیل تبانی و تجمع  برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و آشوب و سلب آسایش عمومی به زندان محکوم شده‌اند نیز سروده و در اختیار سایت‌های رسمی حامی فتنه‌گران قرار می‌دهد.

راکعی همچنین در همایش سراسری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات سخنان خود درخواست رفع حصر سران فتنه را مطرح کرد و گفت: حل مسئله حصر از شخصیت‌های شریف(!) و بزرگی(!) که مایه افتخار(!) و الگوی(!) راستین زن معاصر‌ند یعنی زهرا رهنورد، آرزوی ماست، همچنین آرزوی رفع حصر چهره‌های گرانقدری(!) همچون محسن میردامادی و مصطفی تاج‌زاده و دیگر بزرگان را داریم.

یادآور می‌شود فاطمه راکعی هم‌اکنون از آلت‌دست‌ها و همکاران حلقه لندن و سایت فتنه‌گر جرس (وابسته به محسن کدیور) می‌باشد.



ارسال نظرات