خبرهای داغ:
نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان گفت: در روز قیامت حتی خون شهید نیز گواه فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس خواهد بود و شفاعت خواهد کرد .
کد خبر: ۸۵۷۵۱۹۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از شهرستان البرز، حجت الاسلام علی اسلامی نماینده مجلس خبرگان در همایش ائمه جمعه وجماعات مساجد و فرماندهان حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج شهرستان البرز که با حضور سرگرد علیرضا حیدری فرماندهی و حجة الاسلام  حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در مسجد رسول اکرم (ص) شهر الوند برگزار شد اظهارد کرد : خون شهید به دلیل مقام شامخ شهدا از هر گونه پلیدی وناپاکی طاهر وپاک بوده و نوعی تقدس را به دلیل ارزش امر شهادت در نزد خداوند دارا می باشد .

وی تاکید کرد: خانواده های شهدای 8 سال دفاع مقدس بزرگترین سرمایه های نظام جمهوری اسلامی هستند که با صبوری و مقاومت خود و فداکاری در راه اسلام  و صبر در از دست دادن فرزندان و خانواده های خود به همگان درس آزادگی و استقامت در برابر دشمنان دادند تا بگویند که هیچ گاه نباید در برابر دشمنان احساس ذلت وخواری نمود و با تبعیت از فرامین امام راحل برای دفاع از کشور و نظام فرزندان خود را فدا کردند .

اسلامی عنوان کرد: امروز ما و همه مسئولان وظیفه داریم  با پیروری از رهنمودهای حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی و اجرای آنها برای تعالی ارزشهای انقلاب اسلامی قدم برداشته و با تلاش در اجرای دستورات رهبری به خصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که برای کشور لازم الاجرا می باشد در جهت مقابله با تحریم های ظالمانه اقتصادی قدم برداریم .

وی خاطرنشان کرد :هوشیاری وآگاهی و بالابردن بصریت در خانواده های انقلابی و به خصوص بسیجیان امری است که نباید به فراموشی سپرده شود که خود را برای مقابله با تبلیغات رسانه ای دشمنان تجهیز سازیم تا تبلیغات ماهواره ای بر علیه انقلاب نه تنها تاثیری بر جامعه اسلامی نداشته باشد بلکه بتوان با اقدامات متناسب توطئه های دشمنان را به خود آنان برگرداند .

حجت الاسلام اسلامی نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: شهدای دفاع مقدس آرمانی جز اعتلای ارزشهای اسلامی و حکومت دینی نداشتند و جان خود را در این راه فدا کردند، ما نیز باید قدر دان خون شهدا بوده و با دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم .

3002/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها