خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نهاد تحقق اهداف انقلاب اسلامی:
معاون هماهنگ کننده نهاد تحقق اهداف انقلاب اسلامی گفت: پیروزی دفاع مقدس نقطه شروع شکست های استکبار جهانی و نقطه آغازشکل گیری خط مقاومت در منطقه بر علیه رژیم صهیونیستی بود .
کد خبر: ۸۵۷۵۲۰۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز، سردار محسن پاکیاری معاون هماهنگ کننده نهاد تحقق اهداف انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدای کارگری شهرستان البرز که در شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) برگزار شد.

سردار پاکیاری اظهارداشت: رزمندگان 8 سال دفاع مقدس نشان دادند که با مقاومت وایستادگی می توان دربرابر قدرت های استکباری ایستاد و هیمنه پوشالی آنان را از بین برد.

وی تاکید کرد: با پیروزی رزمندگان انقلاب اسلامی در دفاع مقدس خط مقاومت منطقه در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی قدرت بیشتری یافت و دیگر وحشت گذشته از کشورهایی مانند آمریکا واسراییل از بین رفته ودیگر ملت های آزادی خواه نیز با پیروی از انقلاب اسلامی بر علیه کشورهای مستبد منطقه قیام کردند.

سردار پاکیاری گفت: جمهوری اسلامی امروز به قدرت برتر منطقه ای تبدیل شده و تمامی سیاست های آمریکا وکشورهای غربی را با شکست مواجه کرده است و توانسته تمامی نقشه ها. توطئه های استکباری را برهم بزند و با ایجاد مقاومت قدرتمند در لبنان وسوریه بسیاری از معادلات منطقه ای را به هم بریزد .

وی تصریح کرد: آمریکا کشوری خیانتکار و استکباری است که برنامه استبدادی کشورهای منطقه را در سر می پروراند تا بتواند کشورهای خاورمیانه به خصوص کشورهای اسلامی نفت خیز  را به کنترل خود درآورد و مجددا بتواند بر منطقه خاورمیانه حکم فرمایی کند .

سردار پاکیاری افزود: ملت ما هیچ گاه توطئه ها وخیانت های کشورهای استکباری آمریکا و انگلیس را بر علیه انقلاب و جمهوری اسلامی فراموش نخواهد کرد و کشورهای غربی مطمئن باشند که ما هیچ گاه به آنان اعتماد نخواهیم کرد و جواب محکمی را به آنان وارد خواهیم ساخت .

معاون هماهنگ کننده نهاد تحقق اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد: بسیجیان و مردم باید هوشیارانه تحرکات رسانه ای دشمنان را زیر نظرگرفته و با مراقبت بسیار تلاش کنند تا با تبلیغات منفی رسانه های استکباری مقابله کنند واین امر جزبا نشرارزشهای دفاع مقدس وتاثیرگذاری فرهنگی جهاد و شهادت در جامعه امکان پذیر نخواهد بود .

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیروی از فرامین ورهنمودهای رهبری معظم انقلاب و قدم برداشتن در مسیر انقلاب تنها راه نجات برای گذر ازبحران هاست که به امید خدا ایجاد تمدن اسلامی و تعالی  اهداف جمهوری اسلامی  را تحقق خواهد بخشید .

3002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها