برگزاری یادواره شهدای روستای گورزانگ میناب

یادواره شهدای روستای گورزانگ میناب با حضور فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان و بسیجیان این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۲۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، این یادواره با حضور سرهنگ سهرابی فرمانده سپاه ، مهرانی بخشدار بندزرک ریاست بنیاد شهید و دیگر مسئولین وهزار نفر از خواهران و بسیجیان روستای گورزانگ میناب در مدرسه دبستان 13 آبان برگزار شد.

در ابتدا سرهنگ سلامتی از یادگاران جبهه و جنگ خاطراتی را از دوران هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد.

در ادامه حجت الاسلام عباس ذاکری از اساتید حوزه علمیه حضرت امام علی(ع) شهرستان میناب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: از سر برکت این شهدا بود که ملت ایران همچنان پابرجاست و بدون هیچ ترسی در برابر ابر قدرت ها ایستاده است.

وی افزود: اگر امروز کشور ایران به ابر قدرتی در منطقه تبدیل شده است و کشورهای اروپایی و غربی بالاجبار با ما پای میز مذاکره می آیند همه به خاطر ایستادگی و مقاومت شهیدان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: مسئولین ما باید راه شهدا را گم نکنند و حتی در توافق هسته ای که با دشمنان اصلی ماست زره ای هم از خطوط قرمز که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره و تاکید فراوان داشته عبور نکنند.

حجت الاسلام ذاکری  با اشاره به حوادث منا و کشته شدن تعداد کثیری از مسلمانان گفت: دولت عربستان باید جواب این سوء مدیریت را بدهد چرا مسلمانان هرساله باید اینطور مظلومانه کشته شوند مدیریت حج باید به دست مسلمانان واقعی سپرده شود.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران در برابر این بی مسئولیتی کوتاه نخواهند آمد و شاهزاده های خائن سعودی باید مسئولیت این کشتار را بپذیرند.

ارسال نظرات