خبرهای داغ:
در قصرشیرین ؛

گشایش نمایشگاه عکس هشت سال دفاع مقدس

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی در قالب عکس، تصاویر و وصیت نامه شهدا به منظور زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا در دبیرستان دخترانه رسالت قصرشیرین گشایش یافت.
کد خبر: ۸۵۷۵۲۷۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین روز سه شنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگا خبرگزاری بسیج از قصرشیرین گفت: در این نمایشگاه عکس های دوران طلایی دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان و همچنین وصیت نامه شهدای قصرشیرین برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.
سرهنگ پاسدار علی احمدپور هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی نسل جوان با رشادت های رزمندگان اسلام و حضور موفق آنها در جبهه های حق علیه باطل و معرفی ایثار و پایمردی صادقانه رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس ذکر کرد.
وی اظهار کرد: امروز دیگر جنگ ما با دشمن فیزیکی و سخت نیست زیرا تجربه هشت سال دفاع مقدس به دشمن ثابت کرد که با این نوع جنگ موفقیتی برای سلطه بر ما ندارد.
سرهنگ پاسدار احمد پور گفت: امروز دشمن با جنگ نرم قصد براندازی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی را دارد لذا وظیفه داریم بصیرت لازم را نسبت به توطئه های دشمن در نسل جوان جامعه تقویت کنیم.
وی افزود: دفاع مقدس یادآورعزت و اقتدار ایران اسلامی در برابر جبهه استکبار است که در این عرصه رزمندگان کشورمان با تمام توان و با دست خالی و با اراده ای پولادین توانستند دشمن را خوار و زمین گیر کنند.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز با همکاری بسیج دانش آموزی آماده بازدید علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است.
شهرستان قصرشیرین در هشت سال دفاع مقدس اولین نقطه از کشورمان بود که جنگ تحمیلی از آن آغاز شد ضمن اینکه دو سال در اشغال ارتش متجاوز عراق بود و به تلی از خاک تبدیل شد و بارها مورد اصابت گلوله های توپ، خمپاره و بمباران وحشیانه ارتش بعث قرار گرفت.
ارسال نظرات