با عنوان ستارگان پرفروغ؛

نمایشگاه دفاع مقدس در مهدیشهر گشایش یافت

نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان «ستارگان پر فروغ» در مهدیشهر گشایش یافت.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۹۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
حسن ذوالفقاری، فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر در حاشیه افتتاح نمایشگاه ستارگان پر فروغ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر اظهار داشت: این نمایشگاه تا 15 مهر ماه دایر است و غرفه های این نمایشگاه شامل عملکرد پشتیبانی جنگ توسط خواهران، تشریح چگونگی عملیات ها، نمایش ادوات نظامی و جنگی و همچنین غرفه های کودکان، عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس را از اهداف بر گزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: نوجوانان و جوانان در این نمایشگاه رشادت و استقامت رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس را از نزدیک می بینند.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر، برپایی این نمایشگاه را ایجاد پیوند و تجدید بیعت مجدد با آرمانهای شهدا و امام شهدا دانست و گفت: بخشی از مجاهدتها و حماسه ایثار و مقاومت ملت ایران و رزمندگان در قالب تصاویر و ادوات نظامی و عملکرد پشتیبانی خواهران در زمان جنگ به نمایش در آمده است.

وی برپایی اینگونه نمایشگاه را ابزار مناسبی برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و گفت: از نسل جوان و جدید ما انتظار می رود با مطالعه تاریخ انقلاب و جنگ هشت ساله با معارف آن دوران آشنا شوند و برای تحقق اهداف متعالی و نورانی شهدا و انقلاب تلاش کنند.

گفتنی است؛ نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان «ستارگان پر فروغ» در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س)شهرک فاطمیه مهدیشهر گشایش یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار