خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

فراخوانی گردان بیت المقدس حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا ء(ع) در کلاته خیج

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس فراخوان دو روزه گردان بیت المقدس حوزه بسیج شهری روستایی حمزه سیدالشهدا کلاته خیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۰۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این فراخوانی که در محل شهدای گمنام شهر کلاته خیج دسته های واکنش سریع پایگاههای تابعه تجمع نمودند و بعد از غبارروبی گلزار شهدای گمنام به صورت پیاده تا مسجد امام حسین(ع) این شهر طی طریق کردند.


در ادامه این فراخوان بسیجیان در کلاسها کمین وضد کمین و مقابله با ناآرامیها و اصول و قواعد پیاده روی شبانه و آموزشهای حالت های تیراندزی شرکت کردند.

در این فراخوان نماز مغرب و عشا با حضور امام جمعه کلاته خیج برگزار و بعد از قرائت دعای کمیل بسیجیان به صورت دسته جمعی پیاده روی شبانه را انجام دادند که در این برنامه اصول پیاده روی شبانه و آشنایی با ستارگان و جهت یابی را یاد گرفتند.

در روز دوم نیز بعد از اقامه نماز صبح و قرائت دعای ندبه بسیجیان صورت گروهانی عازم میدان تیر شدند که در ابتدای ورود نحوه تیراندازی و حالتهای آن و کار با سلاح را یاد و پس از تیراندازی راهی میعادگاه نمازجمعه شهر کلاته خیج شده و بعد از اقامه نماز به مقرهای پایگاه های خود بازگشتند.

در حاشیه این فراخوان فرمانده حوزه بسیج نجف اشرف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج شاهرود گفت: این فراخوان با هدف حفظ و انسجام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تمرین و مرور تاکتیکها برگزار شد.

علیرضا تیموری افزود: فراخوان گردان بیت المقدس هر شش ماه برای تمرین تکتیکی و مرور برنامه ها اجرا می شود و در این فرخوانی آموزش رزم و دفاع نیروها تقویت و بروز رسانی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها