امام جمعه اهل تسنن بندرکنگ : هدف اصلی انقلاب توسعه دین داری است.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۰۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج امام جمعه اهل تسنن بندرکنگ در همایش ائمه جمعه و جماعات بندرکنگ که توسط حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج)برگزار شده بود  گفت: الحمدالله به برکت امام خمینی(ره) و  این انقلاب امروز در جامعه اهل سنت این توسعه دین داری را می شود مشاهده و حس کرد.

شیخ محمد عقیل رضوانی در ادامه یادآورشد: خداوند را شاکریم که درکشور مان امنیت خوبی رایج است، در هر کشور نگاه می کنیم این آرامش را نمی بینیم ما این امنیت را مدیون این انقلاب هستیم.

امام جمعه اهل تسنن بندرکنگ ضمن اشاره به واقعیت هایی که درجامعه مشاهده می شود خاطر نشان کرد: اختلاف آرا از مواردی است که باعث رشد نظام می شود ؛ اختلاف نظر در صورتی خوب است که انسانها با مهربانی با محبت کنارهم باشند  باعث رشد جامعه بشوند، نه اینکه باعث اختلاف جامعه بشوند.

وی در ادامه در خصوص بیداری اسلامی تاکید کرد: به برکت این نظام و انقلاب کشورهای همسایه به یک بیداری اسلامی رسیده اند این بیداری در رشد جامعه اسلامی است تاثیر گذار است.

امام جمعه اهل تسنن بندرکنگ در جمع ائمه جمعه و جماعات خاطر نشان کرد : قضیه ای که درحج امسال رخ داد فاجعه ای سخت است بنده بیانیه ای که رهبری صادر کرده اند فصل الخطلاب می دانم و قبول دارم.

وی در پایان سخنان خود گفت: انشاالله درسایه رهبری انقلاب اسلامی و  با راهنمایی رهبری این انقلاب با پشتیبانی مردم در مقابل مسائل و مشکلات بایستیم تا دشمن نتواند ضربه ای به انقلاب وارد کند.

 

ارسال نظرات