فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

در ایران اسلامی خاطرات زیادی را مدیون روحانیون هستیم

روحانیون مظلومانه از دین و مملکت ما دفاع کرده اند و زمانی هر اتفاق اشتباهی رخ دهد نوک پیکان انتقادات به سمت آن هاست.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۰۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در یادواره 38شهید روحانی استان اردبیل در حسینیه نمایشگاه رزمی فرهنگی خیبر گفت: در این ایام حادثه منا بر غرور مردان پاک جای جای دنیا سنگینی می کند و خداوند انشالله به خانواده های آنها صبر و آل سعود را لعنت کند. بنده که به همراه آقای ستوده به بازدید خانواده ی شهدای منا رفته بودیم نوه ی یکی از جان باختگان به نزد ما آمد و با آن زبان کودکانه و گریه کنان رو به ما کرد و گفت: الان که بابام نیست من با کی به نماز برم و تو رو خدا انتقام بابای من رو بگیرید و واقعا حرف های این طفل معصوم برای ما سخت و دردناک بود.

بابازاده در ادامه فشار های وارد بر روحانیون را زیاد دانست و افزود: در ایران اسلامی خاطرات زیادی را مدیون روحانیون هستیم و نمی توانیم از تاریخ پاکش کنیم و این تاریخ است که قضاوت خواهد کرد، روحانیونی که مظلومانه از دین و مملکت ما دفاع کرده اند و زمانی هر اتفاق اشتباهی رخ دهد نوک پیکان انتقادات به سمت آن هاست.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در گذشته وقتی اسم کردستان و شهر هایی همچون بانه می آمد همه به لرز و ترس می افتادند ولی الان مردم به راحتی به آن شهرها سفر کرده و حتی در پارک ها چادر میزنند و این امنیت حاکم در شمال غرب کشور دستاورد خون های پاک شهداست و در این میان نقش علمای مبارز را نمی توان انکار کرد.

وی در پایان سخنان خود حفظ یاد و خاطره رزمنده ها را امری مهم دانست و گفت: جوانان با خواندن کتاب سعی بر دانستن زحمات افتخار آفرینان این مرز و بوم را دشته باشند و با اینکه خیلی از مطالب در کتاب ها نیامده ولی دانستن دستاورد های جنگی بسیار مهم است و بدانند که دشمن قصد کوچک نشان دادن این پیروزی ها را دارد.

ارسال نظرات