فرمانده ناحیه بسیج عشایر استان گفت : این برنامه برای ایجاد همدلی بیشتر، تشکر و قدر دانی از عشایرسلحشور استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۲۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹

به گزارش بسیج علی ستوده نیا فرمانده سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه وبویراحمد در این همایش ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین تسلیت به مناسبت جان باختن جمعی از حجاج هموطنمان در عربستان گفت: عزت، افتخار، سربلندی و سرافرازی را در این زمان مدیون شهدا هستیم و شهدا کسانی هستند که استخوانهای آنان ستون محکم حیثیت، شرافت، عزت واستقلال این نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: حضور عشایر و معتمدین ایلالت و طوایف  بزرگ استان کهگیلویه وبویراحمد نشان از انسجام، وحدت، آمادگی و شجاعت برای حضور همیشگی در همه صحنه های زندگی است.

ستوده نیا ضمن تشکر از حضور رضایی مدیرکل آموزش و پرورش عشایر استان, علی پور مدیر کل امور عشایر استان، محمدی معاون سیاسی امنیتی استانداو همچنین آیت الله ملک حسینی، نماینده ولی فقیه دراستان و همه فرماندهان نظامی و نواحی  بسیج مقاومت  در این همایش ابراز داشت: این همایش برای اولین بار در کشور به مرحله اجرا رسیده است که در هفته دفاع مقدس و در این استان با حضور عشایر غیور و همیشه در صحنه در حال برگزاری است.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت یاسوج به اهداف همایش عشایر برنوو ودهس ولایت اشاره کرد و گفت: این برنامه برای ایجاد همدلی بیشتر، تشکر و قدر دانی از عشایرسلحشور استان بویژه تشکر از عشایری که  از داشته های بزرگ برای حضور در دفاع مقدس و همچنین پیروزی این نظم وانقلاب شرکت مردند.

وی افزود: عشایر کهگیلویه وبویراحمد همچون بسیاری از نقاط ایران اسلامی  به فرموده امام برای حفظ  نظام و انقلاب اسلامی  برنوهای خود را برداشته و برای دفاع از این مرزو بوم به جنگ رفتند.

ستوده نیا ابراز داشت: علاوه بر تجلیل از اقدامات عشایر هدف دیگر این همایش استانی ترویج فرهنگ صحیح استفاده از سلاح  بین نسل های امروزی و برای جلوگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی است که بواسطه استفاده از سلاح گرم در نزاع های دسته جمعی در استان های قومی و قبیله ای رخ می دهد.

قابل ذکر است که عشایرغیور و حاضر در این همایش بخشی از مشکلات خود را نیز در رابطه با طرح تسلیح عشایر با مسئولان مربوطه مطرح کردند. 

ارسال نظرات