خبرهای داغ:
رزمنده دفاع مقدس:

زنان ستون استوار کشور در جنگ نرم هستند

رزمنده دفاع مقدس با اشاره به نقش مهم بانوان در جنگ نرم گفت: زنان ستون استوار کشور هستند و اگر این ستون بلرزد تمام بناها نیز فرو می‌ریزد.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۲۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، فرهادی‌منش در جمع بسیجیان واحد مقاومت فضیلت حوزه حضرت زینب(س) ملایرخاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان کرد و افزود: در ساعات اولیه انقلاب بود که به صدا وسیما حمله کردند و مکان‌های فرهنگی را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: در خوزستان خلق عرب به راه انداختند و صدام از انها حمایت کرد در شهرهای کرد نشین ما هم بین شیعه و سنی تفرقه انداختندودر آخر هم به این نتیجه رسیدند که این انقلاب ریشه در خون مردم دارد .

رزمنده دفاع مقدس بیان داشت: در زمان جنگ نیز 52 کشور جهان از صدام حمایت کردند تا به مقابله به ایران بپردازد آنهایی که می‌خواستند سه روزه کل ایران را بگیرند 35 روز پشت دیوارهای خرمشهر ایستادند و با مقاومت رزمندگان اسلام مواجه شدند.

وی ادامه داد: جوانان در مقابل تانک ایستادند و بدن آنها تکه تکه شد تا به اسلام و این مرز و بوم آسیبی وارد نشود.

فرهادی‌منش با بیان اینکه باید وصیت‌نامه‌های شهدا را مطالعه و به آنها عمل کنیم، گفت: شهید بهنام محمدی یک خط وصیت نامه دارد که در آن نوشته شده جسم را به زمین، روحم را به آسمان و راهم را به شما می‌سپارم، شما دانش‌آموزان باید ادامه‌دهندگان راه شهدا باشید.

وی با بیان اینکه حجاب یک تکلیف است، تصریح کرد: امروز در لبه پرتگاه قرار گرفته‌ایم و اگر مراقب نباشیم سقوط می‌کنیم.

رزمنده دفاع مقدس با اشاره به نقش مهم بانوان در جنگ نرم گفت: زنان ستون استوار کشور هستند و اگر این ستون بلرزد تمام بناها نیز فرو می‌ریزد بنابراین مراقب دشمن باشید که شما را مورد هدف قرار گرفته و نگذارید به هدفی که می خواهد دست یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار