فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین گفت: فاجعه تأسف‌بار در ماه اخیر نشان از بی کفایتی و عجز آل سعود در مدیریت حرمین شریفین است.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۲۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیبج از نمین، سرهنگ حسین ایرانی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهر نمین با عرض تسلیت فاجعه تأسف‌بار سرزمین منا اظهار کرد: حوادث اخیر و کشتار بیش از یک هزار و 700 نفر از حجاج در یک ماه اخیر نشان از بی‌کفایتی آل سعود در تأمین امنیت مراسم حج است.

وی گفت: به دنبال این مصیبت ناگوار و اعلام عزای عمومی توسط مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، برنامه‌های بسیج لغو شد.

فرمانده سپاه نمین با اشاره به توطئه‌های دشمنان افزود: در گذشته افراد برای بهترین کسان خود از خداوند طلب زیارت حج می‌کردند و آنان را به مشرف شدن به زیارت‌خانه خدا دعا می‌کردند اما در حال حاضر دشمن به‌گونه‌ای دسیسه‌چینی کرده که در بین مردم مورد تمسخر قرار می‌گیرید.

وی گفت: آل سعود وهابی، آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل با توطئه‌های اخیر خود در مراسم حج درصدد آن هستند تا این عظیم اجتماع مسلمانان را از هم گسیخته کنند.

سرهنگ ایرانی با اشاره به کشتار حجاج در 26 سال گذشته گفت: آل سعود توان مدیریت حرمین شریفین را نداشته و خائنین به حرمین شریفین هستند.

وی عامل اصلی حمله عربستان به یمن را آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل عنوان کرد، افزود: در تمامی توطئه‌های علیه مسلمانان ردپای آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل وجود دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نمین بیان کرد: القاعده، طالبان و داعش فرزندان نامشروع آمریکا و اسرائیل است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال دفاع در مقابل استکبار جهانی را هیچ‌گاه نمی‌توان در عرض یک هفته به نسل امروزی انتقال داد.

وی گفت: ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان باید در طول سال برای نسل جوان تبیین شود.

به مناسبت هفته دفاع مقدس، بسیجیان شهرستان نمین حضور حماسی و باشکوهی در نماز عبادی سیاسی جمعه داشتند.

ارسال نظرات