خبرهای داغ:
با حضور مسئولان شهرستانی صورت گرفت

برگزاری همایش تجلیل از سالمندان مددجو در اقلید

با حضور مسئولان شهرستانی از 300 سالمند مددجوی کمیته امداد اقلید طی آیینی در اردوگاه فرهنگی تربیتی بید سبحان این شهر تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۶۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از اقلید، ا حضور امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و سایر مسئولان شهرستانی طی آیینی در اردوگاه فرهنگی تربیتی بید سبحان از سالمندان مددجو و زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان تجلیل شد.

در این آیین که همزمان با هفته تکریم سالمند و بزرگداشت آنان برگزار شد اساتیدی از حوزه و دانشگاه در زمینه آموزش بهداشت سالمندی، رفتارهای معنوی، الگوی صحیح زندگی، زندگی سالم و سلامت آن سخنرانی کردند.

همایش تجلیل از سالمندان مددجوی اقلید با مدیریت کمیته امداد امام خمینی و همکاری اداره بهزیستی، هلال‌احمر، مؤسسات خیریه و شورای اسلامی شهر اقلید برگزار شد.

این همایش با برنامه‌های متنوع آموزشی، فرهنگی و... و اهدای جوایزی مانند کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس همراه بود و همچنین در حاشیه این آیین پایگاه‌های هلال‌احمر با برپایی ایستگاه سلامت و آزمودن رایگان فشارخون، قلب و... به سالمندان مددجو خدمت می‌کردند.

مدیر کمیته امداد اقلید در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید اظهار داشت: همگی ما نسبت به سالمندان وظیفه سنگینی داریم.

محمدحسین امیدی عنوان کرد: احترام به سالمندان موجب عزت و سربلندی خانواده و فزونی رحمت و برکت خانه می‌شود، ازاین‌رو ادای حق واقعی سالمندان با تقدیر از زحمات آنان و رفع مسائل و مشکلات موجود وظیفه‌ای است که باید به‌دقت موردتوجه قرار گیرد.

وی از حمایت 3 هزار و 450 سالمند توسط کمیته امداد اقلید خبر داد و افزود: کمیته امداد ماهانه 80 هزار تومان حق نگهداری سالمند برای هریک از سالمندان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت می‌کند.

وی با گرامیداشت دهه امامت و ولایت از اجرای طرح بازدید از سالمندان سادات و ویزیت رایگان آنان در این دهه خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار