خبرهای داغ:
دبیر ششمین جشنواره دانشگاهی حرکت گفت: ششمین جشنواره دانشگاهی حرکت که از پنجم مهرماه جاری در شیراز آغاز شده بود با 16 اثر برگزیده امروز به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۶۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از شیراز، زهرا فرامرزی  در آیین برگزاری ششمین جشنواره دانشگاهی حرکت در سخنانی اظهار داشت: 20 خرداد ماه تا 10 تیر سال جاری یک‌هزار و 952 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و پس از داوری‌های اولیه تعداد آثار واجد شرایط در هر زمینه با کسب حداقل پنج امتیاز به داوری نهایی راه پیدا کرده است.

دبیر ششمین جشنواره دانشگاهی حرکت گفت: ششمین جشنواره دانشگاهی حرکت که از پنجم مهر ماه جاری در شیراز آغاز شده بود با 16 اثر برگزیده امروز به کار خود پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند گزینش داوری و انتخاب آثار در پنج گروه علمی فنی و مهندسی، علوم پایه، ادبیات علوم انسانی، کشاورزی، علوم و هنرومعماری براساس فرم‌های داوری هشتمین جشنواره ملی حرکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده است.

دبیر ششمین جشنواره دانشگاهی حرکت تصریح کرد: آثار ارسال‌شده در 11 زمینه انجمن علمی دانشجویی برگزیده، فعالیت‌های آموزشی، ترویجی، پژوهشی، نشریات علمی، اختراع، ابتکار، نوآوری، کارآفرینی، مسابقات علمی و فناورانه دانشجویی، چاپ کتاب و تالیفات در دو مرحله داوری اولیه و نهایی قرارگرفته است.

فرامرزی بیان داشت: داوران این جشنواره تنی چند از مسئولان دانشگاه، نماینده کمیته حمایت و نظارت بر انجمن‌های علمی، تعدادی از اساتید مشاور فعال انجمن‌های علمی، کارشناسان مدیریت امور علمی و فرهنگی دانشگاه شیراز بوده‌اند.

وی اضافه کرد: انجمن‌هایی که نمره بالایی را در داوری کسب کرده‌اند به‌عنوان انجمن‌های برگزیده دانشگاهی و قابل‌تقدیر انتخاب ‌شده‌اند که نفرات برگزیده در هشتمین جشنواره ملی حرکت وزارت علوم و فناوری شرکت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها