نماينده مردم زنجان وطارم در مجلس شوراي اسلامي:
دفاع مقدس حقيقت زنده‌، انقلاب ارزشي و اخلاقي است.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۷۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماينده مردم زنجان وطارم در مجلس شوراي اسلامي گفت: جمهوري اسلامي ايران به حول و قوه الهي در عرصه هاي مختلف از جمله علمي، پژوهشي، نظامي و تکنولوژي، پيشتاز است چراکه اين ملت راه و آرمان خود را شناخته اند.

اسماعيلي افزود: امروز نظام اسلامي در اوج آمادگي وقدرت به سر مي برد اگر تهديدي هم از طرف بيگانگان مي كنند بلفي بيش نيست ومردم ايران راه خود را شناخته اند.

وي در ادامه گفت: دفاع مقدس حقيقت زنده‌اي ،انقلاب ارزشي و اخلاقي بود كه واژه‌هايي مثل ايثار و شهادت، معنويت ارتباط با خدا و توسل به خداوند بلند مرتبه ، در آن به ظهور رسيده است.

وي ادامه داد: مردم كشورمان پس از انقلاب با داشتن بصيرت ديني و با فضل الهي مشكلات و سختي ها را يكي پس از ديگري طي كرده و امروز به عنوان الگوي كشورهاي اسلامي در دنيا شده اند.

" اسماعيلي" بيان كرد: ملت ايران به بركت ايستادگي و جان فشاني هاي دفاع مقدس كه بايد اين فرهنگ را در كشور نهادينه كنيم ، همه مشكلات اقتصادي حل مي شود .

اين مقام مسئول در ادامه افزود : مسئولين كشور بايد كساني باشند كه اگر خطري كشور را تهديد كرد در خط مقدم قرار گيرند وهمه مال وجان خود را سپر كنند، ما اكنون با دفاع هشت ساله به بازدارندگي امنيتي رسيديم .

نماينده مردم زنجان وطارم در مجلس شوراي اسلامي گفت: در دوران دفاع مقدس به رغم توطئه ها و حمايت هاي مالي و تجهيزاتي ابرقدرت ها و دلارهاي شيخ نشينان حاشيه خليج فارس و طرفداري کشورهاي مرتجع، پشتيباني ملت و ايستادگي و مقاومت رزمندگان اسلام، وجبي از خاک کشورمان به دست دشمن نيفتاد که اين افتخار و عزتمندي هيچ وقت فراموش نخواهد شد.

ارسال نظرات