خبرهای داغ:
مربی عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:
مربی عقیدتی سیاسی سپاه تاحیه امام حسن گفت: آل سعود مانند رژیم صهیونیستی مسلمانان و بی گناهان را هدف گرفته است.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۳۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  قزوین از ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نشست بصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس و حادثه تلخ منا در حوزه الزهراء(س) برگزار شد.

 افتخار شریفی مربی عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین اظهار کرد: اگرچه حجاجی که در حادثه منا براثرخفگی، تشنگی و یا ضعف جان خود را از دست دادند ولی بیشتر اعمال خود را انجام داده و یقینا پاک و طاهر به دیدار خدا شتافتند، قطعا در روزهای آینده اخبار مستندی از این واقعه دلخراش به گوش ما خواهد رسید.

شریفی با بیان اینکه حج متعلق به تمامی جهان اسلام است و نمیتواند در انحصار یک دولت قرار گیرد افزود: رژیم آل سعود به هیچ وجه صلاحیت مدیریت حرمین شریفین را ندارد. حادثه آتش سوزی در سال59 ، کشتار بی رحمانه حجاج ایرانی در سال 66  و دهها اتفاق ناگوار دیگر دلیلی روشن بر بیکفایتی و سوء مدیریت رژیم آل سعود در مکه و مدینه است.

شریفی با تاکید بر این نکته که عربستان یک دولت محدود است و به ادعای خود خادم الحرمین است بیان کرد: متاسفانه تیر حکام بی کفایت عربستان بی گناهان و مسلمانان را هدف قرار داده است.

وی افزود: حال حاضر تربیت و تجهیز گروه تروریستی داعش، تربیت و پشتیبانی از القاعده و همچنین کشتار و قتل عام مردم بی گناه یمن را در دستور کار قرار داده است.

 شریفی یادآور شد کشتار زنان و کودکان جنایتی است که هر روز در کارنامه سیاه این رژیم سفاک و پلید ثبت و ضبط می شود.

وی ضمن مقایسه رژیم سفاک آل سعود با رژیم آدم کش صهیونیستی توضیح داد: این دو رژیم آدمکش تشابهات زیادی با هم دارند همین روزها رژیم نامشروع و جعلی اسرائیل سرگرم کشتن مسلمانان مظلوم فلسطین و شکستن حریم مسجدالاقصی می باشد وبه تبع آن رژیم آل سعود هم سرگرم کشتار مردم مظلوم یمن است و با بی مسئولیتی و بی کفایتی خود حرمت حرم امن الهی را شکسته و با کشتار مسلمانان آن را نا امن کرده است.

شریفی ادامه داد: دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه داخلی،منطقه ای و بین المللی و همچنین تاریخ دفاع مقدس به تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی و ایثارگری آنان پرداخت.

ایشان با بیان اینکه جنگ هشت ساله ایران و عراق طولانی ترین جنگ در قرن بیستم بوده است تاکید کرد: متاسفانه در دویست سال اخیر  حدود یک میلیون متر مربع از خاک کشورمان را، بیگانگان تصاحب کردند ولی به لطف الهی  در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم

وی اضافه کرد: همچنین ضمن مقایسه مدت زمان جنگ هشت ساله با برخی از جنگهای دیگر کشورها ، جنگ ایران را 2 برابر جنگ جهانی اول و 1.5 برابرجنگ جهانی دوم و همچنین 3  برابر جنگ کره دانستند.

شریفی در پایان با ذکر جملاتی از حضرت امام (ره) یاد آور شد: سخنان گهربار حضرت امام(ره) در رابطه با اینکه ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم و ما در جنگ ثابت کردیم که باید روی پای خود بایستیم  همواره چراغ  راه ما خواهد بود.

1012/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها