خبرهای داغ:
در هفتمین شب از یادواره مشق عشق قم مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۴۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، هفتمین شب از مراسم یادواره مشق عشق با حضور احمد بیطرفان معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، امیر حسین مرادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و دیگر مسئولین استانی در بوستان شهدای آذر برگزار شد.

در این مراسم، مردم شهید پرور استان قم با پیکر مطهر شهید سید ساجدین حسین، از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) از کشور پاکستان وداع کردند.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان نیز در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که رزمندگان از کشورهای مختلف به دفاع از حرم اهل بیت(ع) در کشور سوریه می‌پردازند،اظهار کرد:امروز ما در جهانی متفاوت حتی نسبت به دوران دفاع مقدس زندگی می‌کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اگر انقلاب به یک زمان و جغرافیا محدود بود، دیگر شاهد وقوع حوادثی نظیر کشته شدن حجاج نبودیم، بیان کرد: تا ظهور امام عصر(عج)‌ صحنه‌هایی بسیار زیباتر از دوران دفاع مقدس را شاهد خواهیم بود.

وی خطاب به خانواده شهدای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدای ما در دوران دفاع مقدس آنقدر اکرام نمی‌شدند که امروز شهدای مدافع حرم در جهان اسلام تکریم می‌شوند.

گفتنی است مدحیه سرایی حاج مهدی سلحشور و تجلیل از خانواده شهیدان مالامیری، صابری، پیمان موسوی و دیگر خانواده های شهدای مدافع و دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های هفتمین شب یادواره مشق عشق قم بود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها